اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

حاج‌صفی: با تراکتور قرارداد دارم و در ایران فقط در تبریز بازی می‌کنم/ جام قهرمانی تقدیم مردم آذربایجان و زنوزی

هافبک ملی پوش تیم فوتبال تراکتور گفت:یک سال دگر با تیم قرارداد دارم و اگر قرار باشد در ایران بازی کنم مطمئن باشید در تبریز بازی خواهم کرد.

حاج‌صفی: با تراکتور قرارداد دارم و در ایران فقط در تبریز بازی می‌کنم/ جام قهرمانی تقدیم مردم آذربایجان و زنوزی

 احسان حاج صفی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص قهرمانی تیمش در جام حذفی اظهار داشت: در ابتدا می‌خواهم این قهرمانی را تقدیم مردم آذربایجان شخص زنوزی کنم. هر چند خیلی‌ها می‌خواستند در کار زنوزی و همکارانش سنگ‌اندازی کنند و نمی‌خواستند این تیم موفق شود.

وی افزود: خیلی‌ها به دنبال این بودند که تیم را خراب کنند اما به هدفشان نرسیدند. در این بین فردی به نام منصور عظیمی هم تلاش کردم و همین بازیکنان هم به خاطر او به تراکتور آمدند. خدا را شکر می‌کنم که توانستیم مردم آذربایجان را سربلند کنیم و نزد آنها شرمنده نشویم.فقط این را بگویم مردم باید قدر امثال زنوزی‌ها را بدانند چون او خیلی زحمت کشید.

حاج‌صفی در خصوص اینکه آیا در تراکتور می‌داند یا خیر گفت: امیدوارم، فردا جلسه داریم و صحبت‌هایی هم صورت گرفته است، هر چه قسمت باشد همان می‌شود.

هافبک ملی‌پوش تراکتور تاکید کرد: یک سال دگر با تیم قرارداد دارم و اگر قرار باشد در ایران بازی کنم مطمئن باشید در تبریز بازی خواهم کرد. فردا نشست را برگزار می‌کنیم تا ببینیم چه می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول