اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

ایجاد ۱۹ هزار و ۶۲ شغل در همدان/ باید توقعات مردم را محقق کنیم

معاون رئیس جمهور گفت: ۱۶ پروژه با ۳۰۰ میلیارد تومان؛ ۳۷ پروژه تولیدی با یک‌هزار و ۷۱ میلیارد تومان و سقف اشتغال ۱۹ هزار و ۶۲ نفر رهاورد سفر امروز ما به همدان است.

ایجاد ۱۹ هزار و ۶۲ شغل در همدان/ باید توقعات مردم را محقق کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمدباقر نوبخت، معاون رئیس جمهور صبح امروز در مراسم کلنگ‌زنی ۲۰۰۰ واحد طرح مسکن محرومان استان همدان در روستای حاتم آباد حضور یافت.

معاون رئیس جمهور نیز با بیان اینکه وظیفه داریم همان اهدافی که مردم توقع داشتند را محقق کنیم اظهار کرد: ۲ هزار واحد مسکونی کلنگ‌زنی می‌شود و با شتابی که به روند کار این واحدها داده خواهد شد حداکثر ۹ ماه آینده کار تکمیل و امیدوارم پروژه تحویل داده شود.

محمدباقر نوبخت گفت: ۱۶ پروژه با ۳۰۰ میلیارد تومان؛ ۳۷ پروژه تولیدی با یک‌هزار و ۷۱ میلیارد تومان و سقف اشتغال ۱۹ هزار و ۶۲ نفر در این استان رهاورد این سفر است.

 فرماندار شهرستان کبودراهنگ نیز ضمن خیرمقدم اظهار کرد: شهرستان کبودراهنگ ۶۴۱ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرد و با موقعیت ویژه‌ای که در بخش‌های مختلف دارد مستعد توسعه است.

حجت‌الله مهدوی با اشاره به اینکه طبق سند راهبردی در این شهرستان از سال ۹۸ تاکنون یک‌هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است گفت: تعهد اشتغال ما در سال ۹۸ از یک‌هزار و ۵۰۹ نفر ۲ هزار و ۵۷۸ نفر و در سال ۹۹ از یک هزار و ۵۲۹ نفر ، یک‌هزار و ۱۶۸ تحقق پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه شهرستان کبودراهنگ یکی از محروم ترین شهرستان است گفت: امیدواریم عنایت ویژه‌ای به این شهرستان شود.

انتهای پیام/ 8902/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول