اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

بررسی شیوه تبلیغات نامزدهای انتخاباتی شهرستان میانه

شیوه تبلیغات نامزدهای انتخاباتی مرحله دوم شهرستان میانه با حضور اعضای کمیسیون تبلیغات انتخابات استان بررسی شد.

بررسی شیوه تبلیغات نامزدهای انتخاباتی شهرستان میانه

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علیار راستگو رئیس ستاد انتخابات استان آذربایجان شرقی در این جلسه با اعلام اینکه مرحله دوم انتخابات در شهرستان میانه ۲۱ شهریور برگزار می‌شود اظهار داشت: با توجه به شرایط خاص جامعه و همه‌گیری کرونا، تبلیغات این مرحله با تاکید بر فضای مجازی و استفاده از ظرفیت رادیو و تلویزیون برگزار می‌شود و از پخش هرگونه اقلام انتخاباتی قابل پخش و انتقال برای جلوگیری از شروع کرونا جلوگیری خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات استان افزود:  تبلیغات ازروز پنجشنبه ۱۳ شهریور به مدت یک هفته تا ساعت ۸ صبح ۲۰ شهریور انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه انتخابات مرحله اول شهرستان میانه جزو کم چالش‌ترین و آرام‌ترین شهرستان‌ها بود گفت: با همین رویکرد کسانی که رای خود را در مرحله اول در شهرستان میانه به صندوق انداخته‌اند و یا در رای‌گیری شرکت نکرده اند، با حضور در صندوق‌ها نماینده خود را انتخاب خواهند کرد.

وی در پایان از هیات‌های مذهبی و مردم به خاطر رعایت پروتکل های بهداشتی در عزاداری ایام محرم و نیز از صدا و سیما به خاطر تهیه و پخش برنامه‌های ابتکاری در این ایام قدردانی کرد.

در این جلسه رئیس هیئت نظارت استان مدیرکل صدا و سیما دبیر ستاد انتخابات استان و اعضای کمیسیون نظرات خود را در خصوص نحوه تبلیغات این مرحله ابراز و سپس قرعه کشی برای ترتیب پخش برنامه‌های رادیو  و تلویزیونی با حضور نامزدها انجام شد.

انتهای پیام/60002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول