اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

سعادت جامعه بشریت در سایه ایثار و گذشت میسر می‌شود/کمک مومنانه سپاه موجب افزایش اعتماد در جامعه شد

امام جمعه سنندج گفت: سعادت جامعه بشریت در سایه ایثار و گذشت میسر می‌شود که امروز این گذشت و ایثار در قالب کمک‌های مومنانه نمود دارد.

سعادت جامعه بشریت در سایه ایثار و گذشت میسر می‌شود/کمک مومنانه سپاه موجب افزایش اعتماد در جامعه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا فایق رستمی عصر امروز در مراسم نهضت سراسری کمک مومنانه سپاه بیت‌المقدس کردستان در سالن آزادی سنندج با تسلیت ایام محرم‌الحرام، اظهار داشت: امام حسین اسوه ایثار و فداکاری است.

وی اذعان داشت: مردم کردستان اسوه فداکاری و صبر و شکیبایی هستند و این چندمین بار است در این شرایط کرونایی کمک مومنانه برگزار می‌شود که هم مردم و هم نیروهای مسلح خاصتا سپاه الگوهای خوبی برای جهان شده‌اند.

امام جمعه سنندج تصریح کرد: از دیدگاه قرآن کریم که هیچگاه کهنه نمی‌شود‌، عبور از قله‌های سخت، دستگیری از فقرا در ایام تنگنا، کمک به ایتام و یاری‌رساندن به مساکین است که سپاه کردستان و به ویژه دلسوزی‌های سردار حسینی فرمانده سپاه استان و همکاری خیرین این ویژگی‌ها را معنا بخشیده‌اند.

ماموستا رستمی یاداور شد: خداوند همه سرمایه‌داران را وکیل خود در زمین قرار داده که بتوانند بخشی از دارایی خود را در راه کمک به فقرا و نیازمندان صرف کنند.

وی اضافه کرد: زمانی که مهاجرین به مدینه هجرت کردند، انصار تمام اموال خود را بین خود و مهاجرین تقسیم کردند و این همان ایثار و اجرای دستورات الهی است که امروز آن را در در قالب کمک‌های مومنامه می‌بینیم.

امام جمعه سنندج همچنین اذعان گرد: سعادت بشریت جز با ایثار محقق نمی‌شود و امیدواریم چنین ایثار و کمک‌هایی استمرار داشته باشد.

وی گفت: از آنجایی که مدارس نیز در حال بازگشایی است لذا باید توانمندان دانش‌آموزان بی‌بضاعت را در تامین مایحتاج تحصیل کمک کنند چرا که خداوند همه را به این کمک‌ها و نوع‌دوستی توصیه کرده است.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول