اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

احمدی: کاراته شانس کسب مدال در المپیک را دارد/ استقلال و پرسپولیس محدود به یک رشته نباشند

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش گفت: کاراته در المپیک توکیو یکی از امیدهای کسب مدال است.

احمدی: کاراته شانس کسب مدال در المپیک را دارد/ استقلال و پرسپولیس محدود به یک رشته نباشند

به گزارش خبرگزاری فارس، عبدالحمید احمدی در مجمع سالانه فدراسیون کاراته در خصوص شانس زیاد این رشته برای مدال‌آوری در المپیک توکیو، اظهار داشت: کاراته یکی از امیدهای کسب مدال ورزش کشورمان در المپیک است. امیدوارم در مسابقات آتی نیز بتواند سهمیه‌های بیشتری برای شرکت در المپیک کسب کند. کاراته در حوزه ورزش همگانی نیز جزو رشته های پرطرفدار به حساب می‌آید. یکی از انتظارات جدی وزارت ورزش و جوانان از تمام فدراسیون‌ها از جمله کاراته این است که توجه جدی به بخش همگانی داشته باشند.

وی ادامه داد: سال گذشته شاهد اقدامات خوبی در کاراته بودیم. امیدواریم این روند امسال نیز ادامه داشته باشد.

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش عنوان کرد: تعامل با ادارات کل یکی از انتظارات ما از هیات‌هاست. این کار موجب می شود که از ظرفیت استان ها به خوبی استفاده شود. این تعامل دوجانبه موجب توسعه و پیشرفت کاراته نیز می شود.

وی در مورد شایعه حضور استقلال و پرسپولیس در لیگ رزمی، گفت: امیدواریم همه باشگاه‌ها از وضعیت تک رشته‌ای خارج و در رشته‌های دیگر فعالیت داشته باشند. این دو باشگاه محدود به یک رشته خاص نباشند و در رشته‌های دیگر شرکت کنند تا از ظرفیت‌های حمایتی خود برای رشد آنها استفاده کنند.

احمدی با اشاره به اینکه شفاف سازی های خوبی از سوی فدراسیون صورت گرفته است، خاطر نشان ساخت: وزارت ورزش و کمیته المپیک یکی از حامیان کاراته هستند. ان شاالله ادامه این روند خوب موجب کسب موفقیت های بیشتر در رقابت های پیشرو خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول