اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مدیر اجرایی نفت مسجدسلیمان: چرا یک تیم دولتی 7میلیارد به بازیکن می‌دهد؟/ کل بودجه ما 7 میلیارد است

مدیر اجرایی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان انتقاداتی را نسبت به مشکلات مالی این تیم مطرح کرد.

مدیر اجرایی نفت مسجدسلیمان: چرا یک تیم دولتی 7میلیارد به بازیکن می‌دهد؟/ کل بودجه ما 7 میلیارد است

سروش صالح‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد آخرین وضعیت تیم نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: تا الان نه تنها مشکلی از تیم حل نشده بلکه هیچ کس هم پاسخگو نیست. همه ما مطالباتمان مانده است. خود من  برای تیم از جیبم خرج کردم و 300میلیون بدهکارم.مدیرعامل جدید هم تا به حال صحبتی با ما نداشته است.

وی ادامه داد: شنیدم قرار است جناب قالیباف به همراه وزیر نفت به مسجدسلیمان بیایند. البته وزیر که آب پاکی را روی دست همه ریخته. امیدواریم قالیباف بتواند مشکل نفت مسجدسلیمان و صنعت نفت آبادان را حل کند. در حال تهیه نامه‌ای هستم که آن را به مقام معظم رهبری، رئیس جمهور و تمام ارگان‌ها و نهادهای دیگر ارسال کنم که چطور ممکن است یک تیم دولتی برای یک بازیکن 7میلیارد پول بدهد اما کل بودجه باشگاه نفت مسجد سلیمان از 98/4/12 تا 99/6/6 هفت میلیارد تومان باشد؟

مدیر اجرایی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان ادامه داد: این پول از بیت‌المال است. چطور مدیرعامل ما به خاطر مشکلات مجبور به استعفا می‌شود اما وزیر ورزش برای تیم‌های دولتی از بیت المال اینطور هزینه می‌کند؟ وقتی از تبریز برگشتیم نمی‌توانستم به صورت بازیکنان تیم نگاه کنم. بهترین بازی را به نمایش گذاشتند و فقط با بدشانسی به تراکتور باختیم اما آن قدر حجب و حیا دارند که بدون سروصدا و حاشیه برگشتند.

صالح‌پور با اشاره به فشارهای روحی تصریح کرد: به خاطر بدهی‌های زیاد، فشار روحی زیادی روی من است. هرچه در بیست سال کار کردم را در این مدت برای تیم گذاشتم و الان به پوچی خورده‌ام. 5 سال با هدایت یزدی (سرپرست جدید باشگاه) کار کردم اما تا الان حتی تماسی هم با من نگرفته است. 

وی افزود: وقتی خبر انتقال آل‌کثیر به پرسپولیس را خواندم، واقعا شاخ در آوردم. چطور ممکن است یک تیم دولتی با این بودجه‌ها تیم ببندد اما تیم‌هایی مثل نفت مسجدسلیمان حتی در هزینه‌های جاری خودشان هم مشکل دارند؟ می‌گویند استقلال هم قرار است پول زیادی را برای بازگشت استراماچونی بدهد. من واقعا پیگیر این ماجرا می‌شوم و تا ته آن هم می‌روم. چطور این پول‌ها برای استقلال وپرسپولیس هست اما برای نفت مسجدسلیمان نیست؟

صالح‌پور در مورد تعیین تکلیف سرمربی تیم عنوان کرد: هنوز هیچ چیز مشخص نیست. ما هم در رسانه‌ها می‌بینیم که یکبار می‌گویند تارتار قرار است برگردد و یکبار می‌گویند نه بر نمی‌گردد. باشگاه فعلا منتظر است ببیند بر می‌گردد یا نه. اگر او برگردد، همه ما خوشحال می‌شویم و از او حمایت می‌کنیم. البته شاید هم مدیریت جدید بخواهد با کادری جدید کار کند اما به هرحال از ما نظری نخواسته‌اند.

مدیر اجرایی نفت مسجدسلیمان در مورد پیشنهاد استقلال به حبیب فرعباسی گفت: من هم در رسانه ها خواندم که استقلال نامه زده ولی به خاطر مسائل مالی باشگاه ما قبول نکرده است. خود فرعباسی با من تماس گرفت و درخواست رضایتنامه داشت اما به او گفتم باید با سرپرست باشگاه صحبت کنی چون این در حیطه اختیارات من نیست.

صالح‌پور عنوان کرد: فکر کنم نفت مسجدسلیمان تنها باشگاه جهان است که حتی یک ریال پول در آن وجود ندارد. خود من به بازار مسجدسلیمان بدهکارم. اگر اتفاقی بیفتد، باید بازهم از طریق روابط خودمان ریش گرو بگذاریم و برای حل مشکلات اقدام کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول