اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

اهدا لوح تقدیر فدراسیون ورزشهای جانبازان و معلولین به خانواده زنده یاد سیامند رحمان

رئیس فدراسیون صبح امروز بر مزار زنده یاد سیامند رحمان، قویترین وزنه بردار پارالمپیکی کشورمان حضور یافت.

اهدا لوح تقدیر فدراسیون ورزشهای جانبازان و معلولین به خانواده زنده یاد سیامند رحمان

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، سید شروین اسبقیان رئیس، کشاورز معاون امور استان‌ها به همراه پور ایراندوست مدیرکل و معاونین اداره کل ورزش و جوانان، مام عزیزی فرماندار اشنویه، امان‌زاده رئیس هیئت استان، حسن جانفشان ورزشکار جانباز پارا تنیس و دیگر مسئولان صبح امروز (چهارشنبه ۱۲ شهریور ماه) با حضور بر مزار زنده یاد سیامند رحمان قوی ترین مرد دارای معلولیت جهان، ادای احترام کردند، سپس رئیس فدراسیون در دفتر فرمانداری اشنویه، با اهدای لوحی به پدر ورزشکار فقید کشورمان از خانواده او تقدیر کرد.

اسبقیان در دیدار با خانواده زنده یاد سیامند رحمان اظهار داشت: از ایراندوست و فرماندار محترم اشنویه قدردانی می کنم که این فرصت را به وجود آوردند تا در بدو ورودمان به استان شهید و پهلوان پرور آذربایجان غربی، بر مزار قهرمان و اسطوره کشورمان مرحوم سیامند رحمان حاضر شویم. سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، دکتر علی نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای، خسروی وفا رئیس کمیته ملی پارالمپیک از من خواستند تا سلام گرم و ادای احترام آنها را به مردم آذربایجان غربی به خصوص خانواده محترم مرحوم رحمان ابلاغ کنم.

وی افزود: از دست دادن این ورزشکار ارزشمند، شوک بزرگی برای ورزش کشورمان بود و یاد او همیشه در دل ها خواهد ماند. چرا که پهلوانان هرگز نمی میرند. سیامند رحمان سرباز وطن بود و بارها و بارها پرچم مقدس کشورمان را در آن سوی مرزها به اهتزاز درآورد و افتخار آفرین شد. من به سهم خودم از پدر و مادر ارزشمند این پهلوان برای پرورش چنین فرزندی تشکر می کنم.

رئیس فدراسیون ورزشهای جانبازان و معلولین خاطرنشان کرد: زنده یاد سیامند رحمان دو ویژگی داشت؛ او قهرمان بی بدیلی بود که با ثبت رکوردهای استثنایی در جهان اشک شوق را از چشم ملت ایران جاری می کرد. ویژگی دیگر او؛ معرفت، اخلاق مداری و لبخندی بود که همیشه بر لب داشت. رحمان ورزشکار محبوبی در میان مردم ایران و جهان است. البته این صحبت ها نمی تواند حق مطلب را درباره ارزش های این پهلوان ادا کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول