اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

لو: با انگیزه هستم/ زوله: جای تماشاگران خالی است

دو عضو تیم ملی فوتبال آلمان از انجام مسابقات ملی بدون تماشاگر ابراز تاسف کردند.

لو: با انگیزه هستم/ زوله: جای تماشاگران خالی است

به گزارش خبرگزاری فارس، بعد از ماه ها مسابقات ملی در قاره اروپا با انجام مسابقات لیگ ملت های اروپا از فردا آغاز می شود. این دیدارها به خاطر شیوع کرونا همانند مسابقات باشگاهی دچار تعلیق و وقفه شد.

فردا تیم ملی آلمان در شهر اشتوتگارت پذیرای اسپانیا خواهد شد. مسابقه ای که دو قهرمان جام جهانی 2014 و 2010 را برابر هم قرار خواهد داد.

البته این مصاف همانند سایر مسابقات دیگر طبق تصمیم یوفا، به خاطر کرونا تماشاگر نخواهد داشت. همین باعث تاسف اعضای تیم ملی آلمان شده است.

نیکلاس زوله، مدافع میانی عضو بایرن مونیخ دراین باره به خبرگزاری آلمان گفت: به حدی که باورکردنی نیست، جای خالی هواداران را حس می کنیم. در بازی گویی جای چیزی کاملا خالی است و حس کاملا خوبی نداریم. اما ما بازیکن هستیم و باید بهترین کیفیت ممکن را ارائه دهیم.

تیمو ورنر، مهاجم فصل قبل آر.ب لایپزیگ که به تیم چلسی در پنجره تابستانی پیوست، نیز اظهار داشت: نبودن تماشاگر در بازی، فقط برای خود آنها سخت نیست. اما باید در نظر گرفت که در این شرایط همه ارکان بازی، موظف هستند پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

همچنین یواخیم لو، سرمربی تیم ملی آلمان عنوان کرد: در نقش مربی، تاکنون در بازی حضور نداشته ام که بی تماشاگر باشد. با این حال کاملا با انگیزه هستم. چنین وضعیتی تاکنون سابقه نداشت. اما همه ملزم به رعایت دستورالعمل ها هستیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول