اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

اعضای کمیسیون‌های تخصصی شورای شهر شهرکرد مشخص شد

اعضای کمیسیون‌های تخصصی سال پایانی دوره پنجم شورای شهر شهرکرد مشخص شد.

اعضای کمیسیون‌های تخصصی شورای شهر شهرکرد مشخص شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد به نقل از روابط عمومی شهرداری مرکز استان به دنبال انتخاب اعضای هیئت رییسه جدید در سال پایانی دوره پنجم شورای اسلامی شهرکرد، تعیین اعضای کمیسیون‌های تخصصی در دستور کار شورا قرار گرفت.

لازم به ذکر است طیبه شریفی، مصطفی حیدری و امامقلی بلالی به عنوان اعضای کمیسیون‌های بدوی ماده ۱۰۰ انتخاب شدند که امامقلی بلالی در شعبه بدوی شماره یک، مصطفی حیدری در شعبه بدوی شماره دو و طیبه شریفی در بدوی شماره ۳ قرار گرفتند.
همچنین در کمیسیون تجدید نظر ماده ۱۰۰, فرهاد رئیسی در شعبه یک و حمید فتح‌اللهی در شعبه دو فعالیت می‌کنند.

در ادامه نیز حمید فتح‌اللهی به عنوان نماینده شورا در سازمان سیما، منظر و فضای‌سبز شهری، امامقلی بلالی در سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی و سازمان مدیریت آرامستان‌ها، مصطفی حیدری در سازمان حمل و نقل بار و مسافر، حیدر علیپور در حوزه خدمات شهری، طیبه شریفی در سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و علیرضا توکلی در سازمان عمران و بازآفرینی شهری و فرهاد رئیسی در سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی فعالیت می‌کنند.
در ادامه جلسه نیز فرهاد رییسی در کمیسیون ماده ۷۷ شهرداری و طیبه شریفی، حیدر علیپور و فرهاد رییسی در کمیسیون‌ ماده ۵۵ شهرداری عضویت یافتند.

همچنین حیدر علیپور در کمیته‌های مناقصات دولتی و حل اختلاف پیمانکاران و طیبه شریفی، امامقلی بلالی و مصطفی حیدری در کمیسیون‌ هیأت حل اختلاف مالیاتی و فرهاد رییسی در کمیسیون ماده ۱۷ و کمیته رفاهیات شهرداری به عنوان عضو شورا انتخاب شدند.
در ادامه نیز کمیسیون املاک به امامقلی بلالی، کمیسیون حقوقی و نظارت و پیگیری به مصطفی حیدری، کمیسیون عمران به حمید فتح‌اللهی، کمیته شهرسازی به علیرضا توکلی، کمیته بودجه و محیط‌زیست به حیدر علیپور و کمیته فرهنگی، اجتماعی و ورزشی به طیبه شریفی واگذار شد.
انتهای پیام/68033

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول