اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

وبینار سلیمی و داوران جهانی کاراته با اسپینوز / تغییر ساختار داوری در دستور کار فدراسیون جهانی کاراته

در جلسه رئیس فدراسیون جهانی کاراته با نزدیک به ۳۰۰ داور از جمله جواد سلیمی از ایران، تغییر ساختار شورای داوران جهان مورد بحث و گفت و گو قرار گرفت.

وبینار سلیمی و داوران جهانی کاراته با اسپینوز / تغییر ساختار داوری در دستور کار فدراسیون جهانی کاراته

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته و به نقل از سایت فدراسیون جهانی، جلسه ویدئو کنفرانس یا آنلاین اسپینوز رئیس فدراسیون جهانی و نزدیک به ۳۰۰ داور کاراته از ۹۸ کشور جهان از جمله جواد سلیمی داور جهانی و رئیس شورای داوران کشورمان روز گذشته برگزار شد و در آن درباره بازنگری ساختار شورای داوران فدراسیون جهانی، بحث و گفت و گو شد.

این نشست به ریاست آنتونیو اسپینوز رئیس فدراسیون جهانی، و به درخواست خاویر اسکالانته رئیس شورای داوران جهان برگزار شد. یکی از موضوعات مهمی که در این جلسه مطرح شد، سازماندهی مجدد شورای داوران WKF بود. در جلسه مذکور همچنین درباره برنامه رقابت های آتی در سال های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱، بررسی قوانین پاراکاراته، آزمون داوری کاتا و به روزرسانی بخش داوری وب سایت رسمی فدراسیون جهانی بحث و گفت و گو شد.

رئیس فدراسیون جهانی در گفت و گو با داوران این رشته ورزشی اعلام داشت که فدراسیون جهانی به دنبال آن است تا با اقداماتی نظیر رتبه بندی جدید داوران، ساختار داوری فدراسیون جهانی را بهبود ببخشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول