اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

مردم آذربایجان، چشم انتظار قهرمانی تراکتور

استاندار آذربایجان‌شرقی، گفت: مردم آذربایجان و بسیاری از هموطنان، منتظر پیروزی تراکتور در مقابل استقلال تهران و کسب عنوان قهرمانی در جام حذفی هستند.

مردم آذربایجان، چشم انتظار قهرمانی تراکتور

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدرضا پورمحمدی استاندار آذربایجان‌شرقی امروز با حضور در تمرین تیم فوتبال تراکتور با کادر فنی و بازیکنان این تیم به گفت‌وگو پرداخت.

محمدرضا پورمحمدی در حاشیه بازدید خود از تمرین تیم فوتبال تراکتور گفت: چشم امید مردم استان و بسیاری از هموطنان در سراسر کشور به درخشش تیم فوتبال تراکتور در بازی فینال جام حذفی است.

 وی افزود: با وجود بسیاری از محدودیت‌ها و به‌ویژه مشکلات ناشی از کرونا، بازیکنان این تیم از همدلی و روحیه  بسیار خوبی برخوردار هستند.

 پورمحمدی ادامه داد: امیدواریم روز پنجشنبه و در بازی حساس فینال جام حذفی فوتبال کشورمان، شاهد درخشش بازیکنان غیرتمند و شایسته این تیم در مقابل استقلال تهران باشیم.

 استاندار آذربایجان‌شرقی در ادامه با آرزوی موفقیت و سلامتی برای بازیکنان، کادر فنی و سایر عوامل این باشگاه عنوان کرد: وحدت و همدلی، رمز اصلی موفقیت در هر کاری است و مطمئن هستم که بازیکنان تراکتور برای سربلندی و موفقیت در بازی روز پنجشنبه نیز نهایت تلاش خود را به کار می‌گیرند.
 

 میرمعصوم سهرابی، مدیرعامل باشگاه تراکتور نیز در این دیدار با قدردانی از حضور استاندار در تمرین تراکتور از روحیه بالای تیم برای کسب عنوان قهرمانی خبر داد و یادآور شد: همه اعضای تیم همدل و با روحیه بالا درصدد آوردن جام قهرمانی به تبریز هستند و ان‌شاءالله با دعای خیر هواداران به این مهم دست خواهیم یافت.

 در حاشیه این دیدار، شال و پیراهن تیم فوتبال تراکتورسازی با امضای سه کاپیتان این تیم و تیم ملی به دکتر پورمحمدی اهدا شد.

استاندار آذربایجان‌شرقی نیز با اهدای تندیس و دسته گل به مدیرعامل و سرمربی این تیم از زحمات و تلاش های ارزشمند سرخ پوشان تبریزی قدردانی کرد.

انتهای پیام/60002/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول