اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

جنگ جام؛ آبی‌های پرحاشیه مقابل قرمزپوشان باانگیزه

فینال جام حذفی روز پنجشنبه ساعت 18:15 در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد بین دو تیم استقلال تهران و تراکتور تبریز برگزار می‌شود.

جنگ جام؛ آبی‌های پرحاشیه مقابل قرمزپوشان باانگیزه

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، آخرین مسابقه فصل 99-98 فوتبال ایران 13 شهریور 1399 بین دو تیم استقلال و تراکتور تبریز برگزار می‌شود. با این دیدار مسابقات فصل کرونایی به پایان می‌رسد. استقلال با شکست رقیب دیرینه‌اش پرسپولیس به فینال رسید. پیروزی در دربی به قول پیشکسوتان ارزش یک جام را دارد اما استقلالی‌ها با وجود این برد ارزشمند وارد حاشیه شدند. فرهاد مجیدی  ابتدا استعفا کرد و در تمرینات تیم حاضر نشد و سپس با  سعادتمند مدیرعامل باشگاه درگیری رسانه‌ای شدیدی پیدا کرد. 

اکنون همه می‌دانند که فینال حذفی شام آخر فرهاد مجیدی در استقلال است او رسما اعلام کرده بعد از سوت پایان مسابقه با تراکتور یک دقیقه هم در استقلال با چنین افرادی کار نخواهد کرد.  استقلال با خراواری از حاشیه به مصاف تراکتور تبریز خواهد رفت با این حال از اردوی آبی‌پوشان خبر می‌رسد که بازیکنان برای شکست تراکتور و رسیدن به جام قهرمانی هم قسم‌ شده‌اند. همانطوریکه محمد دانشگر بعد از اخراج از سوی کادرفنی در دربی آمد و فرشته نجات و بازگشت طلایی شد این مرتبه هم تمامی بازیکنان به دنبال یک برد هستند تا پایان خوشی را برای استقلال، هوادارانش و فرهاد مجیدی رقم بزنند. این خواست آبی‌پوشان تهرانی است اما قرمزپوشان تبریزی هم تیمی قدرتمند است که به راحتی تسلیم نخواهد شد. 

قرمزپوشان تبریز نیز برای شکست استقلال و رسیدن به جام قهرمانی بسیار پرانگیزه هستند. تراکتوری‌ها هم دوست دارند یک جام قهرمانی را به هواداران‌شان تقدیم کنند و این تیم هم بازیکنان با کیفیت زیادی در اختیار دارد. تراکتور با حضور مربی خارجی خود 4 بر 2 مقابل استقلال در هفته نهم لیگ برتر شکست خورد. در آن بازی شیخ دیاباته هت‌تریک کرد و سه گل به رشید مظاهری زد اما بعد از آن قرمزپوشان تبریزی با ساکت الهامی مقابل استقلال به تساوی بدون گل رسیدند. 

اکنون شیخ دیاباته هنوز در استقلال است ولی رشید مظاهری با تراکتور به مشکل خورد و بعید است در فینال هم در ترکیب اصلی قرمزپوشان قرار بگیرد. تقابل دو تیم قدرتمند فوتبال ایران دیدنی خواهد بود. بازیکنان دو تیم برای رسیدن به این جام در میدان جان خواهند داد و با تمام توان بازی می‌کنند این بازی جنگ جام است. بازنده هیچ جیز نخواهد داشت و تیم برنده هم صاحب جام می‌شود و هم یکی از دو نماینده ایران در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا فصل آینده خواهد بود.

استقلال برای رسیدن به فینال دو تیم قدرتمند سپاهان و پرسپولیس را از سر راهش برداشت. آبی‌پوشان هم البته تیم‌ها گل‌ریحان البرز و فجرسپاسی را حذف کرد .  تراکتور اما تا فینال فقط یک تیم لیگ برتری به نام نفت مسجدسلیمان را  در نیمه‌نهایی شکست داد، پیش از آن هم تیم‌های پاس همدان، نود ارومیه و مس کرمان را برده است. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول