اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

داستان دراماتیک ستاره بارسا / پسری خجالتی از آفریقا تا آندلس و تیم ملی اسپانیا

آنسو فاتی در کشور گینه بیسائو متولد شد، با سختی‌های پدرش به آندلس رسید و با درخشش در فوتبال در ترکیب بارسلونا و تیم ملی اسپانیا جای گرفت.

داستان دراماتیک ستاره بارسا / پسری خجالتی از آفریقا تا آندلس و تیم ملی اسپانیا

به گزارش خبرگزاری فارس، لیست تیم ملی اسپانیا زمانی که از سوی لوئیس انریکه خوانده شد نام یک فرد را درون خود می‌دید که داستانی عجیب را با خود به دوش می‌کشد.

پس از درخشش آنسو فاتی در ترکیب این فصل بارسلونا، ستاره 17 ساله آفریقایی به تیم ملی اسپانیا دعوت شد تا اگر در بازی‌های پیش رو مقابل آلمان و اوکراین گلزنی کند می تواند تاریخ‌ساز لاروخا شود.

ستاره بارسلونا اگر در دیداری مقابل این 2 تیم گل بزند می‌تواند به جوان ترین بازیکن تاریخ فوتبال اسپانیا بدل شود.

ستاره‌ای که در گینه بیسائو آفریقا متولد شده و با سختی‌های پدرش به آندلس اسپانیا رسیده است.پدر آنسو فاتی به نام بوری فاتی یک فوتبالیست بود. فوتبالش به اندازه پسرش خوب نبود ولی توانست روایت‌گر اصلی داستان پسرش شود.

بوری فاتی از گینه بیسائو به پرتغال مهاجرت کرد. در آنجا در تیم‌های سطح پایین پرتغال فوتبال بازی می‌کرد تا یک روز خبری از شهر مارینالدا در آندلس اسپانیا راهش را به این کشور رساند. او خوانده بود برای مهاجران، کار در این کشور است. به آندلس آمد ولی پس از اینکه به این شهر رسید در خیابان‌ها مجبور شد تا برای غذا گدایی کند. بوری فاتی روزگارش اینگونه گذشت تا اینکه توانست با شهردار این شهر ملاقات داشته باشد و به شغل رانندگی برسد و بتواند فرزند و خانواده‌اش را به این کشور بیاورد.

فاتی در شهر «هررا» در آندلس اسپانیا بزرگ شد،‌ در آنجا فوتبال بازی کرد و توانست با عملکرد خیره‌کننده‌اش تمام مردم را متحیر کند. باشگاه سویا خواست با او قرارداد ببندد ولی زودتر لاماسیای بارسلونا به سراغ او آمد و فاتی به باشگاه آبی‌اناری‌ها رسید.

مارکا طی گزارشی از داستان دراماتیک ستاره‌ای خجالتی پرده برداشت و در این گزارش با 2 نفر از شهر هررا مصاحبه‌ای کرد. 

شهردار هررا به نام کاستودیو مورنو در مصاحبه با مارکا گفت: تا به حال چنین فوتبالی ندیده بودم، او واقعا ریزاندام بود ولی مجبور شده بود به دلیل مهارت بالایش با بچه‌های بزرگ‌تر از خودش فوتبال بازی کند.

او ادامه داد: بازی‌اش کاملا مشابه میشل لادروپ، ستاره دانمارکی بود. دریبل می‌زند و گل‌های فوق‌العاده مثل گل‌های برگردان زیبایی را به ثبت رسانید. در 50 سال زندگی‌ام چنین فوتبالی ندیده بودم.

خوزه لوئیس پرز منا،‌ موسس مدرسه‌ای که فاتی در آنجا بزرگ شد به مارکا گفت: به قدری فاتی خوب بود که من اصلاً از اینکه به بارسلونا و تیم ملی رسیده تعجب نکردم. او فوق‌العاده بود و همه توانایی‌ها را داشت.ما هنوز تمام استعداد او را در زمین فوتبال ندیدیم و باید صبر کنیم تا بیشتر فوتبال بازی کند.

انتهای پیام/

 

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول