اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

آذرنیا: انتقال سند ماشین سازی امروز انجام می‌شود/ باید دید تغییراتی ایجاد می شود یا خیر

محمد رضا زنوزی و یکی از تجار شهر تبریز برای انتقال مالکیت باشگاه ماشین سازی به نتایج مثبتی رسیده‌اند.

آذرنیا: انتقال سند ماشین سازی امروز انجام می‌شود/ باید دید تغییراتی ایجاد می شود یا خیر

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، موضوع واگذاری باشگاه ماشین سازی تبریز که حتی در فصل پیش هم به صورت جدی مطرح شده بود، این روزها مراحل پایانی خودش را پشت سر می‌گذارد و اگر اتفاق خاصی نیفتد، طی امروز یا فردا این انتقال قطعی خواهد شد.

گفته می‌شود این باشگاه به یک شخص که از تجار شهر تبریز است واگذار خواهد شد و به همین خاطر امروز قرار است کار انتقال سند انجام شود.

حسن آذرنیا، مدیرعامل باشگاه ماشین سازی ضمن تایید این خبر، در مورد فعالیت مدیریت باشگاه تبریزی به خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس گفت: ما تا به حال جلسه‌ای با این فرد نداشته‌ایم و از او شناختی هم نداریم. به همین خاطر منتظریم تا تکلیف مشخص شود و ببینیم چه سیاست و هدفی را دنبال می‌کند و وظیفه ما چیست. 

آذرنیا در خصوص مساله نقل و انتقالات ماشین سازی عنوان کرد: تا جایی که من می‌دانم، این فرد روز گذشته با محمدرضازنوزی جلسه داشته و دو طرف به نتیجه هم رسیده‌اند. منتظریم کار انتقال قطعی شود تا در مورد ادامه همکاری صحبت کنیم و بدانیم که آیا تغییراتی را ایجاد می‌کند یا خیر. به همین خاطر در خصوص مذاکره با کادرفنی و بازیکنان هنوز تصمیمی نگرفته‌ایم تا تکلیف مالکیت مشخص شود. در حال حاضر بازیکنان و کادرفنی از 60 تا حدود 80 درصد مطالباتشان را دریافت کرده‌اند. در قرارداد همه، پیش بینی‌های لازم شده و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول