اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

اعتراض یک هوادار خانم مقابل ساختمان باشگاه پرسپولیس/انتقاد به نحوه هزینه کارگزار و عملکرد در نقل‌وانتقالات+ فیلم

درحالی که جمعیت معترض مقابل باشگاه پرسپولیس در حال متفرق شدن بودند اما اعتراض تند یک خانم دوباره جمعیت را مقابل ساختمان باشگاه بازگرداند.

اعتراض یک هوادار خانم مقابل ساختمان باشگاه پرسپولیس/انتقاد به نحوه هزینه کارگزار و عملکرد در نقل‌وانتقالات+ فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، حدود 60 نفر از هواداران پرسپولیس از صبح امروز با تجمع مقابل ساختمان این باشگاه به عملکرد مدیران پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات اعتراض کردند. معترضان که برای لحظاتی از اطراف این ساختمان دور شده بودند اما یک هوادار خانم دوان دوان خود را به مقابل در این باشگاه رساند و با کوبیدن این در از مهدی رسول پناه درخواست کرد برای پاسخگویی در داخل کوچه حاضر شود، بار دیگر مقابل در  باشگاه تجمع کرده و انتقادهای تندی علیه مسؤولان باشگاه داشتند.

معترضان در اعتراض‌های خود خواستار توضیح در خصوص نحوه هزینه پرسپولیس از کارگزار و پاسخگویی نسبت به دلایل جذب نشدن بازیکن و فسخ قرارداد مهدی ترابی شدند. آنها مسؤولان حراست باشگاه پرسپولیس می‌گفتند مدیری که کارایی ندارد باید از سمت خود استعفا بدهد و به این شکل خواستار برکناری رسول پناه بودند. 

اعتراض هواداران به نحوه مدیریت رسول پناه سبب شد معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس که مشغول ورود به باشگاه بود دقایقی مقابل معترضان ایستاده و به آنها پاسخ بدهد،‌ البته صحبت‌های رضا یلوه برای هواداران پرسپولیس قانع کننده نبود و آنها با صدای بلندی فریاد می‌زدند که خود رسول پناه باید در صدد پاسخگویی برآید. 

حدود 15 هوادار خانم هم در میان معترضان حضور داشتند که یکی از آنها مدعی بود رسول پناه به عنوان یک دندانپزشک نمی‌تواند خانه خودش را هم مدیریت کند چه برسد به باشگاه بزرگ پرسپولیس.

حضور نیروی انتظامی در محل سبب شد شدت اعتراض هواداران کاهش یافته و آنها با تشکیل گروه های چند نفره درباره وضعیت مدیریتی پرسپولیس با هم صحبت کنند‌.

 

 

 

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول