اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

ساخت موشک‌های پیشرفته در راستای افزایش قدرت دکترین دفاعی است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، گفت: ایران انقلابی در دکترین دفاعی خود افزایش قدرت نظامی و دفاعی را در اولویت قرار داده است.

ساخت موشک‌های پیشرفته در راستای افزایش قدرت دکترین دفاعی است

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم  امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز با اشاره به رونمایی از موشک‌های شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس در روز صنعت دفاعی اظهار داشت: در آستانه روز صنعت دفاعی محصولات مهمی و راهبردی دفاعی توسط وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح رونمایی شد.

امام جمعه تبریز با تاکید بر اینکه ایران انقلابی در دکترین دفاعی خود افزایش قدرت نظامی و دفاعی را در اولویت قرار داده است، گفت: به‌نظر می‍‌رسد ایران اسلامی به‌خاطر ورود به عرصه ابرقدرتی و توان تاثیرگذاری فرهنگی، اجتماعی و سیاسی در منطقه و جهان در آینده با تهدیدهای جدی و متنوعی روبه رو خواهد شد.

وی با اشاره به جنگ‌های نیابتی هشت سال اخیر یادآور شد: ناامن‌سازی منطقه غرب آسیا یکی از راهبردهای دشمن در این میان بوده و خواهد بود که این امر موجب می‌شود که ایران به‌عنوان یک بازیگر خردمند برترسازی قدرت نظامی خود را با هدف افزایش بازدارندگی و تأمین امنیت کشور پیگیری کند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه قدرت اول نظامی منطقه بودن نه با خرید تسلیحاتی در رابطه با آمریکا بلکه در قاب خودکفایی خلاصه می‌شود، خاطرنشان کرد: مؤلفه‌ای که موجب شد تا نیروهای مسلح ایران به‌عنوان قدرت بزرگ در سراسر جهان ایفای نقش کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم با اشاره به عملکرد موفق نیروی دریایی در آب‌های بین‌المللی، متذکر شد: آرام‌سازی دریاها در برابر دزدان دریایی ناشی از قدرت برتر دفاعی است و امروز نیروی دریایی ما تنها نیروی دریایی نظامی نیست بلکه نیروی اقتصادی، دیپلماسی، بین‌المللی و راهبردی است که با دستان توانمند مردان این سرزمین رقم خورده است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی، تاکید کرد: ساخت موشک‌های پیشرفته هم در همین راستا ارزیابی می‌شود.

انتهای پیام/60002/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول