اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

حفظ اسکلت فصل قبل، هدف مدیران تیم بسکتبال آویژه صنعت

سرپرست تیم بسکتبال آویژه صنعت مشهد گفت: با توجه به نتایج خوب فصل قبل، هدف مان حفظ اسکلت تیم است.

حفظ اسکلت فصل قبل، هدف مدیران تیم بسکتبال آویژه صنعت

مجید جلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط تیم بسکتبال  آویژه صنعت مشهد اظهار داشت: هدف‌مان این است که به دلیل نتایج خوب شاکله فصل گذشته تیم را حفظ کنیم و در کنار آن چند یار جدید هم جذب کنیم.

وی در مورد توافق با سرجان ایوانوویچ سرمربی فصل گذشته این تیم گفت: هم او و هم باشگاه با توجه به عملکرد خوب فصل گذشته نظرشان برای ادامه همکاری مثبت بود و به همین دلیل توافقات اولیه انجام شده و امضای قرارداد مانده است. در حال حاضر تمدید قرارداد بازیکنان یا جذب نفرات جدید با نظر خود او انجام می‌شود.

سرپرست تیم بسکتبال آویژه صنعت در مورد اینکه مشکلات ارزی وجود دارد و آیا نگران تامین مبلغ قرارداد او نیستید، عنوان کرد: چه مربی ایرانی باشد و چه خارجی فرقی ندارد و باشگاه وقتی قرارداد می‌بندد، متعهد است که آن را پرداخت کند و تا الان نیز همینطور بوده است.

جلیلی در خصوص نحوه برگزاری لیگ اظهار داشت: فدراسیون تاریخی را اعلام کرده، اما نمی دانیم که قطعی است یا خیر و در جلسه فردا چهارشنبه همه چیز مشخص می‌شود. از سوی دیگر امیدواریم تمام تیم‌های مدعی حضور پیدا کنند، چون جذابیت لیگ به حضور آنهاست.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول