اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

برای آغاز اردوها تیم ملی کاراته، فردا تصمیم‌گیری می‌شود

مسئولان فدراسیون کاراته برای آغاز اردوهای تیم ملی، فردا با کادر فنی جلسه‌ دارند.

برای آغاز اردوها تیم ملی کاراته، فردا تصمیم‌گیری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس، اردوهای ملی‌پوشان رزمی و المپیکی از اسفندماه سال 98  و بعد از کسب سهمیه به خاطر شیوع بیماری کرونا تعطیل شد.این تعطیلی بلند مدت، تاثیرات منفی زیادی را روی عملکرد المپین‌های کشورمان گذاشت.

بر همین اساس روسای فدراسیون‌ها برای کم کردن دغدغه ملی‌پوشان و مربیان تیم‌های خود به منظور دور نشدن آمادگی المپین‌ها در سال منتهی به المپیک، پروتکل‌های بهداشتی را برای آغاز اردوها با تعداد محدود به ستاد مقابله با کرونا در ورزش ارسال کردند تا هر چه زودتر تمرینات آغاز شود. 

 در نهایت مجوز برگزاری اردوی ملی‌پوشان المپیکی و رزمی از جمله تکواندو و بوکس صادر شد تا تمرینات این دو رشته از اواسط شهریور ماه آغاز ‌شود. ولی هنوز مسئولان فدراسیون کاراته برنامه‌ای برای آغاز اردوهای تیم ملی ارائه ندادند.

ولی شنیده‌ها حاکی است که فردا (سه‌شنبه 11 شهریور ماه) مسئولان فدراسیون کاراته با کادر فنی تیم های ملی کاراته آقایان و بانوان جلسه‌ای خواهند داشت تا در نهایت تکلیف زمان دقیق آغاز اردوهای کاراته نیز مشخص شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول