اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

تصویب اعتبار 640 میلیارد تومانی برای پروژه های دریاچه ارومیه

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی از تصویب اعتباری بالغ بر 640 میلیارد تومان برای پروژه های احیای دریاچه ارومیه در استان های آذربایجان شرقی، غربی و کردستان خبر داد.

تصویب اعتبار 640 میلیارد تومانی برای پروژه های دریاچه ارومیه

داود بهبودی در گفت و گو با خبرنگار فارس در تبریز، اظهار کرد: اعتبارات تصفیه خانه فاضلاب تبریز وابسته به اعتبارات دریاچه ارومیه و از محل ماده 10 حوادث غیرمترقبه است.

وی افزود: در طی سال هایی که به پروژه های دریاچه ارومیه بودجه اختصاص یافت این طور نبوده که به طور مشخص مبلغ یک پروژه از قبل تعیین شده باشد؛ بلکه هر سال با توجه به ردیف های متمرکزی که برای حوادث در نظر گرفته می شود، دبیرخانه ستاد دریاچه، پیشنهادات خود را تنظیم و پس از تصویب تامین اعتبار می گردد.

بهبودی اعلام کرد: هفته گذشته در خصوص پروژه های دریاچه ارومیه بالغ بر 640 میلیارد تومان اعتبار تصویب شد که به پروژه های تصفیه خانه های تبریز و ارومیه و سایر پروژه ها تعلق گرفته است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی در عین حال خاطرنشان کرد: امیدواریم با ابلاغ مصوبات ستاد دریاچه و پیگیری دستگاه های اجرایی ذیربط این پروژه ها به بهره برداری برسد.

انتهای پیام/60026/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول