اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

پدر شهیدان «علی‌محمد و یوسف امیری» دار فانی را وداع گفت

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری از فوت پدر شهیدان «علی‌محمد و یوسف امیری» خبر داد.

پدر شهیدان «علی‌محمد و یوسف امیری» دار فانی را وداع گفت

فریبرز نجفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: حاج ملک امیری فارسانی پدر بزرگوار شهیدان «علی‌محمد و یوسف امیری»، در سن 89 سـالگی به علت بیماری و کهولت سن در بیمارستان فارسان دار فانی را وداع گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مراسم تشییع این پدر بزرگوار امروز صبح برگزار و در قطعه ایثارگران در جوار گلزار شهدای فارسان به خاک سپرده شد.

نجفی توضیح داد: شهید یوسف امیری فارسانی در تاریخ 7 اسفند 1338 در شهر فارسان متولد شد، تا پایان دوره متوسطه درس خواند، دیپلم گرفت و کارمند شهرداری شد، از سوی بسیج در جبهه حضور یافت و در 31 تیرماه 1365 با سمت تک‌تیرانداز در جزیره مجنون عراق بر اثر اصابت ترکش به کمر و سر شهید شد و در گلزار شهدای زادگاهش به خاک سپرده شد.

وی افزود: برادرش علی‌محمد امیری فارسانی 12 آذر 1346 در شهر فارسان متولد شد، دانش‌آموز دوم راهنمایی بود که از سوی بسیج در جبهه حضور یافت و در 26 تیرماه 1361 در شرق بصره عراق به شهادت رسید، پیکر او مدت‌ها در منطقه برجا ماند و در 28 مرداد 1379 پس از تفحص در گلزار شهدای زادگاهش به خاک سپرده شد.
انتهای پیام/٦٨٠٣١

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول