اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

تلاش تراکتور برای کسب دومین قهرمانی جام حذفی

تیم تراکتور در تلاش است که برای دومین بار به‌عنوان قهرمانی جام حذفی کشور دست یابد.

تلاش تراکتور برای کسب دومین قهرمانی جام حذفی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، دیدار نهایی جام حذفی کشور در فصل 99-1398 بین تیم‌های تراکتور و استقلال تهران روز پنجشنبه 13 شهریور در مشهد برگزار می‌شود.

تراکتور برای رسیدن به این مرحله از سد تیم‌های پاس همدان، نود ارومیه، مس کرمان و نفت مسجد سلیمان عبور کرده و برای پنجمین بار در طول تاریخ این باشگاه به دیدار نهایی جام حذفی راه یافته است.

تراکتوری‌ها که با صعود به دیدار فینال، صعودشان را به آسیا قطعی کردند و به‌دنبال کسب عنوان قهرمانی جام حذفی کشور برای دومین بار در تاریخ این باشگاه هستند.

تیم تراکتور در تنها بازی مرحله نیمه نهایی که مغلوب شده مقابل استقلال تهران در سال 94 است که با نتیجه 2 بر یک در ورزشگاه یادگار امام (ره) شکست خورد و حالا به‌دنبال گرفتن انتقام شکست در آخرین تقابل جام حذفی است تا حلاوت قهرمانی برای این تیم 2 چندان شود.

تراکتور پیش از این 4 بار به دیدار نهایی جام حذفی راه یافته است.

سرخپوشان تبریزی پیش از این 4 بار دیگر به دیدار فینال رسیده بودند که حاصل آن یک قهرمانی بود.

تیم تراکتور در سال 55 با برتری مقابل پاس تهران در ضربات پنالتی به دیدار نهایی صعود کرد که اولین فینال جام حذفی بین تراکتور با ملوان با نتیجه 4 بر یک به سود تیم شمالی به اتمام رسید.

در سال 73 تراکتوری‌ها طی بازی رفت و برگشت 6 بر 2 مقابل فجر یاسوج به پیروزی رسیده و فینالیست شدند و طی 2 دیدار رفت و برگشت مغلوب تیم بهمن کرج شدند..

در سال 92 سرخپوشان تبریزی با یک گل از سد فولاد خوزستان عبور و به دیدار نهایی راه یافتند که در دیدار پایانی هم با یک گل مس کرمان را مغلوب و قهرمان جام حذفی شدند.

تراکتور در سال 95 هم با برتری 3 بر 2 برابر ذوب‌آهن در اصفهان به دیدار نهایی راه یافته بود اما در دیدار نهایی برابر نفت تهران شکست خورده و از قهرمانی بازماندند.

تنها شکست تراکتور در مرحله نیمه نهایی جام حذفی در سال 94 برابر استقلال تهران با نتیجه 2 بر یک در ورزشگاه یادگار بود.

انتهای پیام/60017/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول