اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

ضرورت جدی گرفتن بحث مطالبه‌گری مردمی/ معیشت و نیازهای اقتصادی اصلی‌ترین مطالبات مردم

نماینده مردم شهرستان ملکان در مجلس، بحث معیشت و نیازهای اقتصادی را از اصلی‌ترین مطالبات مردم در کشور دانست و گفت: جدی گرفتن بحث مطالبه‌گری مردمی به‌ویژه در موضوعاتی که نیاز نظام است از نکات مهم پیگیری مجمع نمایندگان به‌شمار می‌رود.

ضرورت جدی گرفتن بحث مطالبه‌گری مردمی/ معیشت و نیازهای اقتصادی اصلی‌ترین مطالبات مردم

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز،  سید علی موسوی امروز در نشست هم‌اندیشی مجمع نمایندگان استان آذربایجان‌شرقی با مدیران شبکه سهند، اظهار داشت: به اعتقاد بنده، صدا و سیمای مرکز آذربایجان‌شرقی یک مرکز فعال، کوشا و تاثیرگذار است و ما می‌دانیم در حال حاضر درگیر جنگ نرم، جنگ اقتصادی، جنگ سیاسی و فرهنگی هستیم.

وی افزود: جایگاه صدا و سیما بسیار مهم و ارزنده است و ما از تلاش‌های ارزشمند این مدیر انقلابی و همکارانشان تقدیر و تشکر می‌کنیم، دشمن با همه توان در حوزه‌های مختلف علیه کشور وارد جنگ شده و صدا و سیما در رأس همه این هجمه‌هاست و مدیران و کارکنان آن همانند افسران جنگ نرم پای کار هستند و از امنیت فرهنگی دفاع می‌کنند.

موسوی، بحث معیشت و نیازهای اقتصادی را از اصلی‌ترین مطالبات مردم در کشور دانست و گفت: جدی گرفتن بحث مطالبه‌گری مردمی به‌ویژه در موضوعاتی که نیاز نظام است از نکات مهم پیگیری مجمع نمایندگان به‌شمار می‌رود.

نماینده مردم شهرستان ملکان در مجلس در ادامه به تلاش‌های صورت گرفته برای تکمیل پارک موزه دفاع مقدس استان پرداخت و خاطرنشان کرد: تکمیل محتوایی این پارک موزه، نیازمند حمایت جدی و همراهی مجمع نمایندگان است.

انتهای پیام/60001/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول