اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

اجرای «طرح نذر سلامت همراه با خادمان حسینی هلال » در تبریز

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان تبریز از اجرای «طرح نذر سلامت همراه با خادمان حسینی هلال » در سطح هیئات عزاداری خبر داد.

اجرای «طرح نذر سلامت همراه با خادمان حسینی هلال » در تبریز

محمد یوسفی‌پورماجد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: در راستای آشناسازی هرچه بیشتر نوجوانان و جوانان با منش انسان دوستانه حضرت امام حسین (ع) و یاران با وفای ایشان و با توجه به شیوع ویـروس همه‌گیر کرونا، جمعیت هلال احمر شهرستان تبریز به منظور انسـجام‌بخشـی و اجرایی‌سازی پروتکل‌های بهداشتی در مراسم مذهبی محرم، اقدام به اجرای «طرح نذر سلامت همراه با خادمان حسینی هلال» در سطح هیئات عزاداری کرده است.

وی گفت: در این طرح  اعضـاء کانون‌های جوانان هلال احمر در قالب گروه‌های پنج نفره با هماهنگی مسوولان هیات مذهبی در مراسم مذهبی نسبت به تسهیل روند اجرای پروتکـل‌هـای بهداشـتی ستاد مبارزه با کرونا در بین عزاداران اقدام می‌کنند.

یوسفی‌پور  اهداف این طرح را انسجام‌بخشی و اجرایی‌سازی پروتکل‌های بهداشتی در مراسم مذهبی ماه محرم، آشناسازی بیشتر جامعه با اهداف و برنامه‌های جمعیت هلال احمر برشمرد.
   
 وی ادامه داد: همکاری در نشانه‌گذاری برای تعیین فواصل استقرار عزاداران، ضدعفونی کردن محل برگزاری مراسم قبل و بعد از هر برنامه، راهنمایی عزاداران برای رعایت فاصله دو متری، ضدعفونی کردن دست‌های عزاداران، کنترل پوشش ماسک عزاداران، تحویل ماسک به افراد بدون ماسک و مایع ضدعفونی‌کننده دست، ارائه توصیه‌های بهداشتی لازم به عزاداران در هر برنامه توسط اعضاء توانمند و آموزش دیده انجام می‌شود.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان تبریز  تصریح کرد: طرح خادمان حسینی هلال از ۳۰ مرداد ماه در حال اجراست و تا ۱۱ شهریور ادامه دارد.

انتهای پیام/60001/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول