اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بین الملل

تنیس آزاد سینسیناتی| بازگشت دوباره اوساکا به مسابقات

نائومی اوساکا که به دلیل حمایت از اقدامات ضد نژادپرستی از مسابقات تنیس سینسیناتی انصراف داده بود، دوباره به این تورنمنت برگشت.

تنیس آزاد سینسیناتی| بازگشت دوباره اوساکا به مسابقات

به گزارش خبرگزاری فارس، نائومی اوساکا تنیسور مطرح ژاپنی به دلیل اعتراض علیه نژادپرستی به دنبال شلیک پلیس آمریکا به یک سیاهپوست تصمیم گرفت تا از حضور در مرحله نیمه نهایی مسابقات سینسیناتی انصراف دهد.

 وی در این باره اعلام کرده بود به عنوان یک زن سیاهپوست از حضور در ادامه مسابقات انصراف می دهد اما بعد از گذشت ساعاتی از اعلام این خبر، وی تصمیم گرفت به مسابقات برگردد. 

اوساکا در این باره اظهار داشت: همان طور که می دانید من به دلیل حمایت از اعتراضات علیه نژادپرستی از مسابقات کنار کشیده بودم. من حاضر بودم این مسابقه را به حریفم واگذار کنم.

وی افزود: بعد از مشورت با انجمن حرفه ای تنیس زنان و انجمن تنیس آمریکا موافقت کردم مسابقات را ادامه دهم. در اینجا باید از حمایت هایی که این انجمن ها داشتند تشکر کنم.

مسابقات مرحله نیمه نهایی قرار بود روز پنجشنبه برگرار شود اما با دلیل حضور مقامات برگزاری در اعتراضات، این مرحله به روز جمعه موکول شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول