اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

افزایش 50 درصدی صادرات و بازگشت 100 واحد تولیدی به چرخه تولید در آذربایجان شرقی

استاندار آذربایجان شرقی گفت: در سال گذشته با وجود مشکلات ناشی از تحریم‌های اقتصادی، صادرات استان در سال گذشته 50 درصد افزایش یافته و یکصد واحد تولیدی به چرخه تولید بازگشته‌اند که دستگاه قضایی در این زمینه نقش بزرگی داشته است.

افزایش 50 درصدی صادرات و بازگشت 100 واحد تولیدی به چرخه تولید در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدرضا پورمحمدی در دیدار مسئولان قضایی استان با وی به مناسبت هفته دولت، اظهار داشت: همه دستاوردها و موفقیت‌های دولت در سایه امنیت و آرامش حاکم بر جامعه به دست آمده و این امنیت، مدیون همدلی و تعامل بین همه بخش‌ها بویژه همکاری دستگاه قضایی است.

وی افزود: در سال گذشته با وجود مشکلات ناشی از تحریم‌های اقتصادی، صادرات استان در سال گذشته 50 درصد افزایش یافته و یکصد واحد تولیدی به چرخه تولید بازگشته‌اند که دستگاه قضایی در این زمینه نقش بزرگی داشته است.

وی با بیان اینکه فضای کلی استان در جهت حمایت از سرمایه‌گذاری است، افزود: در حال حاضر هیچ مانع جدی بر سر راه سرمایه‌گذاری در استان وجود ندارد و دستگاه قضایی نیز پشتیبان فعالیت‌های اقتصادی در استان است.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین از همراهی و تعامل دستگاه قضایی در بحث مدیریت بیماری کرونا قدردانی کرد و گفت: در حوزه‌های مختلف برای برداشتن موانع از همکاری و حمایت دستگاه قضایی بهره برده‌ایم که شایسته قدردانی است.

رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی هم در این دیدار با تبریک هفته دولت، از تلاش‌های استاندار و سایر مسئولان اجرایی استان در راستای تأمین امنیت استان قدردانی کرد.

موسی خلیل‌اللهی با اشاره به گزارش‌های مراجع ذی‌ربط مبنی بر اینکه آذربایجان شرقی از امن‌ترین استان‌های کشور است، گفت: این امنیت در سایه همراهی مردم و تدبیر کارگزاران و تلاشگران عرصه امنیت به دست آمده است.

وی همچنین با تأکید بر اینکه با وحدت مردم و مسئولان از مشکلات کنونی عبور خواهیم کرد، افزود: دستگاه قضایی استان کماکان در راستای تأمین امنیت و حمایت از فضای تولید و سرمایه‌گذاری در کنار دستگاه‌های اجرایی است.

انتهای پیام/60025

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول