اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

بازدید معاون وزیر کار از پروژه‌های سی‌سخت/اعتبار 6 میلیارد تومانی برای مجموعه ورزشی کارگران

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با سفر به سی سخت از پروژه‌های نیمه تمام این شهر بازدید کرد.

بازدید معاون وزیر کار از پروژه‌های سی‌سخت/اعتبار 6 میلیارد تومانی برای مجموعه ورزشی کارگران

به گزارش خبرگزاری فارس از سی‌سخت، پناه معاون توسعه منابع و مدیریت وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی، سروش‌مقدم مدیرکل بودجه وزارت تعاون،کار و رفاه صمیمی دوست معاون هماهنگی اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد جهت بازدید از پروژه‌های شهر سی‌سخت و بررسی مشکلات  مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران شهرستان دنا به شهرستان دنا سفر کردند.

 این هیئت از نزدیک مشکلات  مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران شهرستان دنا و اقامتگاه بوم گردی داریوش را مورد بررسی قرار دادند.

پناه معاون توسعه ومدیریت منابع وزارت کار گفت: طرح‌های زیادی در سطح شهرستان دنا داریم  که از تعدادی از آنها بازدید کردیم و دو طرح بزرگ از جمله تعاونی گردشگری کوه گل، تعاونی آب معدنی مردمی سی‌سخت را داریم که هر کدام به نحوی مشکلاتی دارند و این مشکلات در دست  بررسی است و هر کمکی لازم باشد قطعا ارائه خواهیم کرد.

 وی عنوان کرد: مجموعه‌ای تحت عنوان مجموعه کارگران شهرستان دنا وجود دارد که مدتی است به دلیل نبود اعتبارات راکد مانده و هم اکنون با رایزنی‌ها اعتباری ۶ میلیارد تومانی در نظر گرفته شده که در اختیار مدیرکل کار و رفاه اجتماعی قرار خواهد گرفت تا با تکمیل این پروژه هم مردم شهر سی‌سخت و هم کارگران و گردشگرانی که وارد شهر سی سخت می شوند بتوانند از این مجموعه استفاده  کنند.

پناه گفت: باید سعی کنیم زیر ساخت های گردشگری را در شهر سی سخت که یک شهر توریستی با آب و هوای خوب و چشمه‌های جوشان و کوه‌های سر به فلک کشیده است ایجاد کنیم.

 سروش مقدم مدی کل بودجه وزارت کار هم ضمن بازدید از طرح بوم‌گردی داریوش گفت: باید طرح بوم گردی به صورتی اجراء گردد که هر توریستی از هر کجای دنیا به شهر سی سخت آمد یک شب رویایی و دلنشین با زندگی روستایی بویراحمدی را تجربه کند و با خاطره ای خوش از شهر توریستی سی سخت برود.

خبرنگار فارس از معاون وزیر در خصوص وضعیت نامعلوم چندین ساله درمانگاه تامین اجتماعی سی‌سخت سوال کرد که پناه گفت: برای ایجاد درمانگاه تامین اجتماعی باید یک ظرفیت عددی بالای ۲۰ هزار نفر را  داشته باشد با توجه به اینکه شهر پاتاوه از سی‌سخت جدا شده و بخش قابل توجهی از مراجعه کنندگان تامین اجتماعی را از دست داده ولی با توجه به ظرفیت موجود در شهر سی‌سخت سعی خواهیم کرد مشکل درمانگاه تامین اجتماعی سی سخت را در آینده نزدیک برطرف کنیم.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول