اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

امیرآبادی: دربی تمام شد، استقلال بایدبه فکر بازی با تراکتور باشد/ مجیدی باید مثل مربیان خارجی حمایت شود

کاپیتان اسبق تیم فوتبال استقلال گفت: بچه‌های تیم فقط شب گذشته را حق خوشحالی داشتند و از امروز باید برای بازی با تراکتور برنامه‌ریزی کنند.

امیرآبادی: دربی تمام شد، استقلال بایدبه فکر بازی با تراکتور باشد/ مجیدی باید مثل مربیان خارجی حمایت شود

مهدی امیرآبادی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص برتری استقلال مقابل پرسپولیس و صعود آبی‌پوشان به فینال جام حذفی اظهار داشت: استقلال در نیمه اول به جز گلی که زد می‌توانست 2-3 بار دیگر دروازه پرسپولیس را باز کند. 

وی افزود: بعد از گل تساوی هر دو تیم محتاطانه بازی کردند و بازی را تا پنالتی پیش بردند اما میل به برد استقلال کاملاً مشهود بود و حتی زمانی که تیم عقب افتاد آنها برای بردن تلاش می‌کردند.

کاپیتان اسبق استقلال ضمن تعریف و تمجید از فرهاد مجیدی گفت: او مربی جوانی است که انگیزه زیادی دارد. مجیدی آینده‌دار است و در بازی با پرسپولیس نشان داد فقط برای پیروزی به میدان آمده است. قبلاً هم گفته‌ام که مثل خارجی‌ها باید به امثال مجیدی زمان داد و از این مربی حمایت کرد.

وی با تأکید براینکه استقلال برای رقابت با تیم‌های قدر آسیایی باید تقویت شود، عنوان کرد: فشردگی مسابقات نشان داد بازیکنان مصدوم می‌شوند. طبیعتاً نفراتی که به عنوان جایگزین وارد زمین می‌شوند باید کمک حال سرمربی باشند و من اعتقاد دارم استقلال نیازمند چند بازیکن بزرگ است. بازیکنی که بتواند در یک مسابقه کار را برای سرمربی دربیاورد. 

امیرآبادی در خصوص دیدار استقلال مقابل تراکتور در فینال جام حذفی خاطرنشان کرد: بازی با تراکتور هم در نوع خودش سخت است. فقط این را بگویم استقلالی‌ها فقط شب گذشته را حق خوشحالی داشتند و از امروز باید برای بازی با تراکتور برنامه‌ریزی کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول