اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

لطیفی: استقلال فراتر از انتظار بود/ سرعت بالای قائدی باعث عقب‌نشینی مدافعان پرسپولیس شد

کارشناس فوتبال ایران گفت: به نظر من استقلال در نیمه اول فراتر از انتظار ظاهر شد.

لطیفی: استقلال فراتر از انتظار بود/ سرعت بالای قائدی باعث عقب‌نشینی مدافعان  پرسپولیس شد

علی لطیفی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد تقابل استقلال مقابل پرسپولیس در نیمه اول اظهار داشت: به نظرم استقلال در نیمه اول فراتر از انتظار ظاهر شد. این تیم کاملاً با انگیزه بود و بازیکنانش با تمام وجود بازی کردند. اشتباه یحیی گل‌محمدی در چیدمان ترکیب اولیه و بیرون گذاشتن کمال کامیابی‌نیا برای من عجیب بود نوع بازی کامیابی‌نیا و تجربه‌اش در حضور در دربی‌ها می‌توانست به  پرسپولیس کمک کند.

وی افزود: بنابراین برتری استقلال را می‌توان حاصل انگیزه و توان بالای این تیم و چینش درست فرهاد مجیدی و همچنین اشتباه یحیی گل‌محمدی در چیدمان تیمش در نیمه اول دانست.گل‌محمدی با تعویض خودش نشان داد که این اشتباه را قبول دارد.

لطیفی در مورد عامل برتری استقلال عنوان کرد: عامل برتری استقلال در فاز هجومی بود چون دیاباته به عنوان یک مهاجم کلاسیک و مهدی قائدی به عنوان یک بازیکن محور که در عرض و عمق به خوبی حرکت می‌کند هماهنگی خوبی داشتند. قائدی پشت دیاباته بازی می‌کرد و دیاباته هم برای اضافه شدن هافبک‌های استقلال حفظ توپ می‌کرد.

وی افزود: سرعت بالای قائدی باعث می‌شد مدافعان  پرسپولیس عقب‌نشینی کنند تا جا نمانند و به این ترتیب بیش از اندازه به دفاع عمق می‌دادند همین مسئله باعث می‌شد که فاصله خط دفاع  پرسپولیس با خط هافبک این تیم زیاد شود و استقلال به خوبی از این مسئله استفاده کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول