اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

هفتصدمین واحد بازسازی‌شده مناطق زلزله‌زده میانه و سراب تحویل شد/ بازسازی ۶۵ درصد از واحدهای مسکونی

در چهارمین روز از هفته دولت، هفتصدمین واحد مسکونی بازسازی‌شده مناطق زلزله‌زده شهرستان‌های میانه و سراب با حضور استاندار آذربایجان شرقی تحویل شد.

هفتصدمین واحد بازسازی‌شده مناطق زلزله‌زده میانه و سراب تحویل شد/ بازسازی  ۶۵ درصد از واحدهای مسکونی

به گزارش خبرگزاری فارس از سراب،   محمدرضا پورمحمدی در سفر به شهرستان سراب، کلید هفتصدمین واحد بازسازی‌شده مناطق زلزله‌زده استان را به صورت نمادین در روستای تیرشاب از توابع بخش مرکزی شهرستان سراب، به صاحب آن تحویل داد.

 استاندار آذربایجان شرقی در حاشیه بازدید از این روستا، گفت: خوشبخانه پس از گذشت هشت ماه از زلزله میانه و سراب، شاهد بهره‌برداری و خاتمه بازسازی تعداد زیادی از واحدهای مسکونی آسیب‌دیده هستیم.
 
وی از اتمام بازسازی تمام واحدهای تعمیری در این مناطق خبر داد و گفت: اقدامات مربوط به بازسازی و مرمت واحدهای آسیب‌دیده و تخریب‌شده با جدیت تمام در حال انجام و پیگیری است.
 
پورمحمدی با بیان اینکه ۶۵ درصد از واحدهای مسکونی تخریب‌شده در میانه و سراب، بازسازی شده‌اند، افزود: بازسازی بیش از ۵۰۰ واحد دامی نیز تمام شده است.
 
وی تأکید کرد: تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا با استفاده از ظرفیت‌های استانی و محلی، عملیات بازسازی کامل مناطق زلزله‌زده در کمترین زمان تکمیل شود.
 
گفتنی است در روستای تیرشاب نیز 18 واحد مسکونی به طور کامل تخریب شده بود که کار بازسازی 15 واحد از آنها تمام شده و بقیه واحدها نیز تا روزهای آینده به اتمام خواهد رسید.
 
 انتهای پیام/60010/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول