اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

واکنش سرمربی تیم ملی کشتی به قرارداد ویلموتس

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در خصوص قرارداد ویلموتس واکنش نشان داد.

واکنش سرمربی تیم ملی کشتی به قرارداد ویلموتس

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، غلامرضا محمدی در خصوص مجوز برگزاری اردوهای تیم ملی کشتی اظهار داشت: در چند روز گذشته خبر بازگشایی اردو منتشر شد که این خبر خوبی است. وقتی المپیک به تعویق افتاد من گفتم فرصت خوبی است و نفع ما شد. در صورتی که ما بتوانیم از این فرصت به وجود آمده استفاده کنیم. الان اکثر رقیبان ما مثل آمریکا، روسیه، گرجستان، ژاپن و... تمریناتشان را شروع کردند. اگر ما دیر شروع کنیم این تعویق یک ساله تبدیل به تهدید می‌شود.

وی افزود: از دبیر خیلی تشکر می‌کنم برای دریافت مجوز خیلی تلاش کرد و ان شالله اردوهایمان را در چند روز آینده برگزار می‌کنیم. هم ما هم کشتی فرنگی کار سختی داریم و سه سهمیه برایمان باقی مانده است.

غلامرضا محمدی در رابطه با قرار ویلموتس عنوان کرد: دوست نداشتم در این خصوص صحبت کنم ولی واقعا متاسفم. به کل بودجه فدراسیون ‌های صاحب مدال مثل کشتی، تکواندو،جودو و دوومیدانی چه توجهی می‌شود؟ خواهش می کنم از وزارت ورزش و دستگاه بالاتر این مشکل را حل کنند. همه نگران هستند و تبعیض زیاد است. باید به مشکلات فوتبال رسیدگی شود.

وی در رابطه با دربی پیش رو عنوان کرد: من به شدت فوتبالی هستم و با خیلی از آنها دست هستم و امیدوارم بازی خوبی شود من طرفدار خیبر خرم‌آباد هستم. امیدوارم هرکس بهتر بازی کند برنده شود.

سرمربی تیم ملی آزاد در رابطه با برگزاری مسابقات جهانی عنوان کرد: من به شخصه فکر می کنم مسابقات جهانی برگزار می‌شود و بنا می‌گوید نمی‌شود، اگر نشود باید کارمان را انجام دهیم. ما خیلی عقب هستیم باید بچه ها را بعد از ۷-۸ به اردوها بیاوریم. 

محمدی در خصوص برگزار لیگ کشتی گفت: لیگ به شرطی که کشتی‌گیران به اردو بیایند و آماده شوند و به صورت جمعی اردو داشته باشند. همین که مجوز برگزاری اردو صادر شده است حرکت خوبی است.
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول