اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بین الملل

تیراندازی به یک سیاهپوست در آمریکا، مسئله جدیدی در NBA شد

برخی بازیکنان حاضر در لیگ بسکتبال NBA نسبت به تیراندازی پلیس آمریکا به یک سیاهپوست واکنش نشان دادند.

تیراندازی به یک سیاهپوست در آمریکا، مسئله جدیدی در NBA شد

به گزارش خبرگزاری فارس، چند روز قبل بود که پلیس ایالات ویسکانسین آمریکا در تیراندازی به یک مرد سیاهپوست باعث فلج شدن وی شد و همین موضوع اعتراضات زیادی را در این ایالت در پی داشت.

همین موضوع روی بازی های لیگ بسکتبال NBA هم تاثیر گذاشته و برخی بازیکنان به اتفاق رخ داده واکنش نشان داده‌اند. آنها به این فکر می‌کنند که بازی بسکتبال به حقوق اجتماعی آنها کمک می‌کند یا باعث منحرف شدن موضوع خواهد شد.

آنها در شروع دوباره مسابقات شعارهای عدالت طلبانه‌ای را پشت پیراهن خود حک کرده بودند تا شاید به این طریق عدالت برقرار و زندگی سیاهان مهم شمرده شود، اما اتفاق رخ داده در ویسکانسین بار دیگر مسئله ایجاد کرد.

در حالی تورنتو و بوستون به نیمه نهایی راه یافته‌اند، بازیکنان دو تیم در این مورد که مسابقات را تحریم کنند، بحث هایی صورت گرفته است.

مارکوس اسمارت، گارد بوستون که یک سیاهپوست است، گفت: «باید کاری انجام شود و در حال حاضر تمرکز ما نباید روی بسکتبال باشد. می‌دانم که در پلی‌آف هستیم، اما ما هنوز یک مسئله بزرگتر داریم، یک مسئله اساسی که در جریان است.»

وی ادامه داد: «ما قطعاً باید رویکرد متفاوتی اتخاذ کنیم و چیزهای جدیدی را امتحان کنیم و صداهایمان را بیشتر به گوش دیگران برسانیم.»

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول