اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

برگزاری اردوی جهادی میز خدمت ادارات شهرستان سنندج در روستای قلیان

اردوی جهادی میز خدمت ادارات شهرستان سنندج در گرامیداشت هفته دولت در روستای قلیان از توابع سنندج برگزار شد.

برگزاری اردوی جهادی میز خدمت ادارات شهرستان سنندج در روستای قلیان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مسئول بسیج کارمندان سپاه بیت‌المقدس کردستان در اردوی جهادی میز خدمت ادارات سنندج ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری امام حسین (ع) و گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و با هنر و تبریک هفته دولت و روز کارمند به کارمندان، اظهار داشت: سازمان بسیج کارمندان سپاه بیت‌المقدس به مناسبت روز کارمند و همچنین چهلمین سالگرد دفاع مقدس اردوی جهادی میز خدمت در مسجد خاتم الانبیا روستای قلیان سنندج با حضور دستگاه‌های اجرایی، آموزش و پرورش، جهاد کشاورزی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان سنندج، فرمانداری شهرستان سنندج و بخشدار مرکزی سنندج برگزار کرد.

محمدرضا رمضان‌زاده افزود: اهداف اردوی جهادی میز خدمت نقش‌آفرینی در کارآمدسازی نظام اداری کشور، افزایش رضایتمندی مردم، دیدار چهره به چهره مردم با مسئولین از نزدیک، دیدن بعضی از واقعیت‌ها و تلاش برای برطرف کردن مشکلات، تحقق یافتن مطالبات مردم توسط بعضی از دستگاه‌های اجرایی می‌باشد؛ همچنین ایجاد بستر خدمت جهادی برای کارمندان بسیجی نیز از اهداف برگزاری اردوی جهادی میز خدمت است.

وی عنوان کرد: این اردو همزمان با سراسر کشور با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در تمامی شهرستان‌های استان در سطح حاشیه شهر‌ها و مناطق محروم در حال برگزاری است.

مسوول بسیج کارمندان سپاه بیت‌المقدس کردستان افزود: در این اردوی جهادی بیش از ۳۰ میز خدمت دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان در سطح استان کردستان برگزار خواهد شد.

رمضان زاده در پایان با بیان این مطلب که وظیفه سازمان بسیج کارمندان پیگیری تعهدات دستگاه‌های اجرایی برای خدمت رسانی به مردم است، گفت: از تمامی دستگاه‌های اجرایی برای حضور در این اردوی جهادی تقدیر کرد.

انتهای پیام/2330/70

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول