اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بین الملل

تنیس آزاد سینسیناتی| ماری: به خودم باور دارم/هنوز غریزه رقابت را از دست نداده‌ام

اندی ماری بعد از برتری مقابل تنیسور رنک 7 جهان در تورنمنت آزاد سینسیناتی تاکید کرد هنوز برای رقابت و برنده شدن انگیزه دارد.

تنیس آزاد سینسیناتی| ماری: به خودم باور دارم/هنوز غریزه رقابت را از دست نداده‌ام

به گزارش خبرگزاری فارس، اندی در مسابقات تنیس آزاد سینسیناتی موفق شد با امتیازهای 3-6، 6-3 و 5-7 مقابل الکساندر زورف رنک 7 جهان به برتری برسد.

اندی ماری در این باره اظهار داشت: تمرین واقعا مهم نیست، آنچه شما در زمین انجام می‌دهید مهم است. شاید شما فکر کنید من آدم منفی هستم و فکر می‌کنم ظاهرا همین طور است اما در درون خیلی قوی هستم و به خودم باور دارم. می‌دانم می‌توانم مانند این مسابقات را برنده شوم.

این تنیسور اسکاتلندی خاطرنشان کرد: من به غریزه رقابتی خودم اعتماد دارم. فکر می‌کنم این یک قدرت بزرگ در من است. من هنوز این غریزه را از دست نداده‌ام و فکر می‌کنم ادامه پیدا کند.

ماری یادآور شد: من هنوز این آرزو و رقابت را دارم که می خواهم مسابقات را برنده شوم و بیشترین استفاده را از خودم داشته باشم.

اندی ماری آخرین بار در سال 2017 موفق شده بود یک تنیسور از بین 10 نفر برتر جهان را شکست دهد. وی در مرحله یک چهارم تنیس آزاد فرانسه مقابل کی نیشیکوری پیروز شده بود.

در تورنمنت آزاد سینسیناتی، نواک جوکوویچ مرد شماره یک جهان و نائومی اوساکا هم مقابل حریفان‌شان پیروز شدند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول