اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

ارائه خدمات زیربنایی و روبنایی در مناطق فرسوده شهری

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: دولت با ارائه خدمات زیربنایی و روبنایی در مناطق فرسوده و حاشیه‌ای شهرها به دنبال توسعه خدمات در این محلات است.

ارائه خدمات زیربنایی و روبنایی در مناطق فرسوده شهری

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، مهدی عبوری ظهر امروز در حاشیه بازدید از روند احداث سرای محله منطقه دره‌غریب این شهرستان اظهار کرد: ارائه خدمات زیربنایی و روبنایی در سکونتگاه‌های غیر رسمی، مناطق حاشیه‌ای و فرسوده شهری با هدف توسعه این مناطق در دستور کار دولت است.

وی عنوان کرد: به این ترتیب با هدف ارتقاء سطح زندگی مردم در این مناطق خدمات مختلفی در حوزه‌های فرهنگی، بهداشتی و عمرانی به ساکنان مناطق فرسوده و ناکارآمد شهری ارائه می شود.

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران خاطرنشان کرد: در این راستا در منطقه دره‌غریب به عنوان یکی از محله‌های هدف شهر بروجرد پروژه‌های خدماتی در حوزه‌های ورزشی، فرهنگی، اجتماعی و درمانی اجرایی شده و یا در حال اجرا است.

عبوری با اشاره به احداث سالن ورزشی با هدف افزایش سرمایه ورزشی در محله دره‌غریب بروجرد افزود: همچنین سرای محله و خانه بهداشت این منطقه در حال احداث بوده و بر اساس پیش‌بینی‌ها تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسند.

وی تاکید کرد: همچنین به منظور ارتقاء خدمات شهری، پروژه کانال هدایت آب‌های سطحی در این محله هدف در حال اجرا است.

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران تصریح کرد: پروژه پیاده‌راه در هسته مرکزی شهر بروجرد از دیگر پروژه‌های تعریف شده است که با هدف از ایجاد اشتغال در مناطق مرکزی شهر اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/۸۵۰۱۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول