اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

ناظم‌الشریعه: تحت هر شرایطی در تورنمنت کیش شرکت می‌کنیم/ آمادگی بازیکنان برای ما مهم است

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: تورنمنت کیش لغو نشده و ما تحت هر شرایطی در این تورنمنت شرکت می کنیم.

ناظم‌الشریعه: تحت هر شرایطی در تورنمنت کیش شرکت می‌کنیم/ آمادگی بازیکنان برای ما مهم است

سید محمد ناظم الشریعه در گفت وگو با خبرنگار ورزشی فارس در مورد آخرین وضعیت تیم ملی فوتسال اظهار داشت: شیوع ویروس کرونا از اواخر سال گذشته تا امروز کار  را برای ادامه فعالیت تمام ورزش‌ها سخت کرده، اما خوشبختانه کمیته فوتسال در این شرایط سخت جزو اولین رشته‌هایی بود که توانست اردوهای خود را با رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی برگزار کند.

وی افزود: طبق برنامه قرار است از فردا به مدت 3 روز در کمپ تیم‌های ملی اردوی خود را با حضور  نفرات اصلی برگزار کرده تا بتوانیم شاکله اصلی تیم را برای حضور در تورنمنت کیش به دست آوریم.

سرمربی تیم‌ملی در پاسخ به این سوال که آیا تورنمنت کیش لغو شده است یا خیر، تاکید کرد: تا این لحظه لغو نشده و موضوع لغو شدنش هم یک شایعه است. ما تحت هر شرایطی در این تورنمنت حتی با 2 تیم شرکت خواهیم کرد، به این دلیل که آمادگی بازیکنان تیم ملی برای ما از هر چیزی مهمتر است.

ناظم الشریعه همچنین در خصوص اینکه زمان شروع لیگ برتر مشخص شده است یا خیر، گفت: کادر فنی شرایط تیم ملی را هم به کمیته فوتسال و هم به سازمان لیگ اعلام کرده و ما پیشنهاد دادیم که شروع لیگ از اول مهر باشد، اما هنوز هیچ چیز مشخص نیست. ما منتظریم که جلسه هیات ریسه سازمان لیگ برگزار شود تا تاریخ شروع لیگ را اعلام کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول