اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

نماینده مجلس: استفاده بهینه از فرصت یکساله پایانی نیازمند اصلاح رویه دولت است

نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: یک سال فرصت مناسبی برای پیشبرد امور و انجام کارهای مؤثر در حوزه اجراست که البته این امر نیازمند تغییر رویکرد و رویه دولت است.

نماینده مجلس: استفاده بهینه از فرصت یکساله پایانی نیازمند اصلاح رویه دولت است

احمد علیرضابیگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر استفاده مناسب از فرصت یکساله پایان کار دولت گفت:‌ یک‌سال فرصت مناسبی برای انجام کارهای مؤثر و پیشبرد امور در حوزه اجراست که البته این امر زمانی محقق می‌شود که دولت رویه و رویکرد خود را تغییر دهد. 

وی افزود: متأسفانه بسیاری از کارها در دولت آقای روحانی مغفول مانده که بسیاری از کارخانجات و واحدهای تولیدی مواد اولیه موردنیازشان از گمرک ترخیص نشده است. 

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امروز دولت باید اقدامات لازم را در حوزه اقتصاد و صنعت انجام دهد که از جمله آن می‌توان به ترخیص مواد اولیه تولیدکنندگان از گمرک کشور است. 

علیرضا بیگی خاطرنشان کرد: موضوع دیگر بحث بازگشت ارزهای حاصل از صادرات کشور است که امروز مبلغی معادل 27 میلیارد دلار ارز حاصل از صادرات به کشور بازنگشته و این در حالی است که 20 میلیارد دلار آن مربوط به شرکت‌های دولتی است که این مبلغ را بازنگردانده‌اند. 

وی افزود: در حوزه فضای مجازی نیز باید اقدامات لازم در حوزه زیرساخت‌ها انجام شود و دولت باید اهتمام جدی به این امر داشته باشد. 

وی اظهار داشت: اگر تولید در کشور به راه بیفتد، طبیعتاً ارزش پول ملی نیز تقویت می‌شود و در سایه رونق تولید، مشکلات زیادی همچون بیکاری و... مرتفع می‌شود.

علیرضابیگی خاطرنشان کرد: متأسفانه در این وضعیت کشور وزارت صنعت، معدن و تجارت ما وزیر ندارد و اگر می‌خواهد در یک سال باقی‌مانده کار مؤثری انجام دهد باید همت مضاعف داشته باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول