اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

افتتاح ۸ طرح آبرسانی به روستاهای همدان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از افتتاح هشت طرح آبرسانی همزمان با هفته دولت به روستاهای استان همدان خبر داد.

افتتاح ۸ طرح آبرسانی به روستاهای همدان

سید هادی حسینی‌بیدار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: استان همدان دارای یک‌هزار و ۶۵ روستا است که ۷۹۰ روستا زیر پوشش خدمات شرکت آبفا هستند.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۵۲۰ هزار و ۵۴۵ نفر جمعیت روستایی استان در قالب ۱۶۵ هزار و ۱۱ خانوار از خدمات شرکت آب و فاضلاب بهره‌مند هستند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از انجام هشت طرح‌ آبرسانی به روستاهای استان خبر داد و گفت: آبرسانی به روستای حمزه‌لو سفلی در شهرستان ملایر با اعتبار یک‌ میلیارد و ۵۱۶ میلیون ریال یکی از این پروژه‌هاست.

وی از آبرسانی به روستای گنبد با اعتبار ۳ میلیارد و ۷۹۹ میلیون ریال خبر داد و افزود: اصلاح و استانداردسازی انشعابات آب روستای ازناو با اعتبار ۲ میلیارد ریال از دیگر پروژه‌ها به شمار می‌رود.

حسینی‌بیدار به آبرسانی به روستاهای علی آباد-حسین آباد ملایر با اعتبار ۵۷ میلیارد و ۲۶ میلیون ریال اشاره کرد و یادآور شد: حفاظت فیزیکی و فنس کشی مخزن پیرویلان ملایر با اعتبار ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال نیز در این هفته انجام می‌شود.

وی از آبرسانی به روستای نهران با اعتبار ۲ میلیارد ریال و تصفیه‌خانه فاضلاب روستای سیمین با ۲ میلیارد ریال خبر داد و تصریح کرد: زیر پوشش قرار دادن روستای دینارآباد با اعتبار ۲ میلیارد و  ۸۹ میلیون ریال از اعتبار ملی و ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال از اعتبار استانی از دیگر پروژه‌هاست.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول