اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

مرحله دوم رزمایش اطعام حسینی/ توزیع بیش از ۲ میلیون پرس غذای گرم در استان فارس

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی‌(ره) فارس گفت: هم‌زمان با سراسر کشور مرحله دوم رزمایش اطعام حسینی با هدف مواسات و کمک مؤمنانه در استان فارس برگزار شد.

مرحله دوم رزمایش اطعام حسینی/ توزیع بیش از ۲ میلیون پرس غذای گرم در استان فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمد بذرافشان امشب در نشست خبری اظهار داشت: در رزمایش اطعام حسینی ۱۱۲ آشپزخانه با طبخ بیش از دو میلیون پرس غذای گرم در ماه محرم و صفر فعالیت خیرخواهانه خود را آغاز می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: نخستین آشپزخانه در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) امروز فعالیت خود را آغاز کرد و در مرحله نخست رزمایش اطعام حسینی بیش از یک‌میلیون پرس غذای گرم بین خانواده‌های نیازمند توزیع‌شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس تصریح کرد: برای ادامه این حرکت خیرخواهانه از هم استانی‌ها درخواست می‌شود در اطعام حسینی شرکت کنند.

بذرافشان بیان داشت: خیران می‌توانند برای شرکت در مرحله دوم رزمایش اطعام حسینی کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۱۸ و ۹۹۷۰۹۳۷۶ واریز کنند و نیز ۲۷۰ مرکز نیکوکاری و 57 اداره کمیته امداد آمادگی دریافت نذورات مردم به‌صورت کالا رادارند.

وی اضافه کرد: همکاران ما در کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس این آمادگی رادارند که نیات واقفان را عملیاتی، اجرایی و به دست نیازمندان برسانند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی‌(ره) فارس گفت: آشپزخانه ثابت طبخ غذا با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی با نظارت دانشگاه علوم پزشکی، شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌ها در سراسر استان پیش‌بینی‌شده است و امکان افزایش آشپزخانه وجود دارد.

وی بیان کرد: امامزاده‌‌ها، مساجد، بسیج و سپاه اعلام آمادگی کرده‌اند اماکنی را با رعایت اصول بهداشتی در اختیار کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار دهند.

انتهای پیام/ م/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول