اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

ثبت‌‌نام در رشته مدیریت بورس از طریق سایت سازمان سنجش انجام می‌شود

مدیر روابط عمومی و توسعه خدمات سازمان مدیریت صنعتی تبریز از افتتاح اولین آکادمی رسمی بورس در این مرکز خبر داد و گفت: ثبت‌‌نام در رشته مدیریت بورس از طریق سایت سازمان سنجش پذیرش خواهد شد.

ثبت‌‌نام در رشته مدیریت بورس از طریق سایت سازمان سنجش انجام می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، احمد دیباور، مدیر روابط عمومی و توسعه خدمات سازمان مدیریت صنعتی تبریز امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با رایزنی‌های انجام گرفته از مهرماه سال‌جاری رشته روابط عمومی با گرایش رسانه مجوز پذیرش دانشجو در این مرکز انجام خواهد شد.

وی افزود: اصحاب رسانه استان با معرفی‌نامه می‌توانند در این مرکز و در رشته رسانه تحصیل کرده و از تخفیف ۳۰ درصدی بهره‌مند شوند. 

مدیر روابط عمومی و توسعه خدمات سازمان مدیریت صنعتی تبریز با بیان اینکه دانشگاه مدیریت صنعتی زیر مجموعه سازمان مدیریت صنعتی است، گفت: ۲۶۰ مورد دوره‌های مختلف اعم از مدیریت، آی تی، زبان، گردشگری، رسانه و روانشناسی برگزار می‌کند که امسال آکادمی رسمی بورس برای اولین بار در این مرکز افتتاح خواهد شد. 

وی خاطرنشان کرد: ثبت‌‌نام در رشته مدیریت بورس از طریق سایت سازمان سنجش پذیرش خواهد شد. 

دیباور،  شعار علمی شو، کاربردی شو مرکز جامع علمی و کاربردی را مورد اشاره قرار داد و یادآور شد: مرکز نوآوری سه استارت‌آپ ملی برگزار کرده است که در آبان‌ماه سال‌جاری نیز استارآپ، بیست تارت در حیطه کسب و کار به میزبانی این مرکز برگزار خواهد شد. 

وی به دوشنبه‌های کارآفرینی مرکز اشاره و تصریح کرد: برای حمایت از کسب و کارهای نوپا ارائه مشاوره و خدمات کارآفرینی در روزهای دوشنبه در این دفتر ارائه خدمات می‌دهیم.

دیباور متذکر شد: هر کسی ایده یا فکری داشته باشد، می‌تواند آن را به ما ارائه کند و این به منزله دانشجو بودن و یا تحصیلات عالی نیست.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر ضعف استان در صنعت و وجود مدیران توانمند، بیان داشت: اگر استان به قطب صنعت معروف است به خاطر وجود مدیران توانمند می‌باشد. 

دیباور با بیان اینکه مدیران در دو سطح بخش دولتی و خصوصی هستند که بخش دولتی به ما مرتبط نیست، توضیح داد: ما در بخش خصوصی مدیران بزرگی از جمله مرحوم مقیمی، ژائله، حسن‌زاده را داریم که جزو بزرگترین کارآفرینان جهان اسلام هستند.

وی به لزوم گذراندن دوره‌های MBA تاکید و اضافه کرد: در کشور فرانسه وزرا باید علاوه بر تخصص خود این دوره را هم بگذرانند. 

انتهای پیام/۶۰۰۲۷/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول