اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

ابلاغ ۷۰ درصد اعتبارات عمرانی همدان

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان همدان از ابلاغ ۷۰ درصد از منابع اعتبارات عمرانی استان هندان خبر داد و گفت: اعتبارات استانی امسال ۵۰۰ میلیارد تومان است.

ابلاغ ۷۰ درصد اعتبارات عمرانی همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، سید اسکندر صیدایی عصر امروز در حاشیه آیین افتتاح پروژه‌های هفته دولت در جمع خبرنگاران تویسرکان را از شهرستان های پراستعداد استان همدان با چشم‌اندازی روشن خواند و اظهار کرد: این شهرستان در بسیاری از حوزه‌ها چون کشاورزی و صنعتی پیشرفت خوبی داشته است.

وی با اشاره به افتتاح و کلنگ‌زنی ۴۲ پروژه در تویسرکان به مناسبت هفته دولت با اعتباری بالغ بر ۱۳۰ میلیارد تومان افزود: امروز پنج پروژه آبخیزداری با هدف بهره‌وری بهینه از آب و حفظ منابع طبیعی در تویسرکان کلنگ‌زنی و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان همدان با اشاره به بهره‌برداری از طرح پروار گوساله ۲۰۰ راسی گفت: خوشبختانه در عرصه تولید بخش خصوصی با سرمایه‌گذاری شخصی و بهره مندی از تسهیلات در زمینه به خوبی ورود کرده است.

وی با اشاره به اینکه پروژه های این هفته به طور حتم بر معیشت و پویایی و توسعه شهرستان اثرگذار است بیان کرد: تلاش می‌کنیم با هماهنگی فرماندار و نماینده مردم در مجلس جلسه ویژه اقتصاد مقاومتی شهرستان را با حضور استاندار و مدیران مربوطه برای رصد، حمایت و پشتیبانی از طرح‌های تویسرکان را داشته باشیم.

صیدایی از ابلاغ ۷۰ درصد اعتبارات عمرانی استان همدان برای نخستین بار از سوی دولت خبر داد و گفت: خوشبختانه موافقتنامه‌های پروژه ها با جدیت در حال انجام است، تعدادی از پروژه‌ها که در سال ۹۹ در استان و شهرستان به اتمام می رسد صد درصد اعتبارات این پروژه ها داده می‌شود.

وی در ادامه مجموعه اعتبارات استانی امسال استان همدان را در قالب‌های مختلف  ۵۰۰ میلیارد تومان و اعتبارات ملی را حدود یک‌هزار میلیارد تومان اعلام کرد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان همدان با تاکید بر اینکه امیدواریم تزریق منابع بتواند بستر را برای توسعه، تولید و زندگی بهتر برای مردم از همه جهات را مهیا کند، پروژه بزرگ سرشاخه‌کاری گردو را به عنوان اولویت اقتصاد مقاومتی و جهش تولید استان معرفی کرد.

انتهای پیام/۸۹۰۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول