اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مذاکرات مثبت عظیمیان و سپاهان با آذری/ تلاش مدیرعامل کارخانه فولاد مبارکه برای جلب رضایت فولادخوزستان

هیات مدیره باشگاه سپاهان و مدیرعامل کارخانه فولاد مبارکه مذاکراتی را با سعید آذری برای مدیرعاملی زردپوشان انجام دادند.

مذاکرات مثبت عظیمیان و سپاهان با آذری/ تلاش مدیرعامل کارخانه فولاد مبارکه برای جلب رضایت فولادخوزستان

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، انتخاب مدیرعامل جدید برای سپاهان موضوعی است که باشگاه اصفهانی طی روزهای اخیر به شدت پیگیر آن است و مدیرانش قصد دارند، پیش از آغاز مسابقات لیگ قهرمانان آسیا تکلیف آن را مشخص کنند.

در بین اسامی زیادی که در فضای مجازی مطرح می‌شوند گزینه‌هایی که بازنشسته هستند از دایره انتخاب هیات مدیره سپاهان خارج هستند. ضمن اینکه طی برخی از جلسات بیرون از دایره هیات مدیره باشگاه سپاهان، ابراهیم خلیلی نیز برای این پست پیشنهاد شده و حتی افراد نزدیک به کارخانه فولادمبارکه تماسی هم با این فرد داشته‌اند اما او مجید رحیمی‌زاده را پیشنهاد می‌کند.علاوه براین، نام مهرزاد خلیلیان هم به عنوان یک گزینه‌ مطرح شده اما با توجه به اینکه او کاندیدای ریاست فدراسیون پزشکی-ورزشی است به نظر نمی‌رسد شانسی در این مورد داشته باشد.

حدود 20 گزینه برای این پست بررسی شده و حتی تعدادی از آن‌ها نیز با خود عظیمیان جلساتی داشته‌اند و رزومه و برنامه‌های خودشان را اعلام کرده‌اند.

رحیمی‌زاده گزینه‌ای پررنگ: حکمی نگرفته‌ام

در این بین، نام مجید رحیمی‌زاده کاپیتان اسبق تیم ملی هندبال، مربی اسبق تیم هندبال سپاهان و مدیر فعلی اداره ورزش و جوانان اصفهان طی روزهای اخیر پررنگ شده و حتی شایعاتی مبنی بر اینکه او در هفته گذشته حکم گرفته اما هنوز رسما اعلام نکرده شنیده می‌شود.

رحیمی زاده در این خصوص به خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس گفت: من حدود 3-4 هفته پیش با شخص حمیدرضا عظیمیان (مدیرعامل کارخانه فولادمبارکه) جلسه داشتم. از من روزمه و برنامه گرفته شد. برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت خودم را ارائه کردم. قطعا نظر عظیمیان روی من مثبت بوده که از من برنامه خواسته است.  بعد از آن جلسه تاکنون دیگر نشستی نداشته‌ایم و حتی تماسی هم از جانب کارخانه یا باشگاه با من گرفته نشده است.

رحیمی‌زاده تصریح کرد: من حکم یا ابلاغی نگرفته‌ام و این موضوع را تکذیب می‌کنم. خودم در فضای مجازی حضور دارم و مطمئنان اگر حکمی یا ابلاغی به دستم برسد، آن را در صفحه خودم منتشر می‌کنم. من حدود 5 سال است که در اداره ورزش و جوانان اصفهان کار کرده‌ام. اینکه هواداران نام من را در کنار نام افرادی چون محمدرضاساکت، علیرضارحیمی و سعیدآذری قرار می‌دهند باعث افتخارم است اما باید ببینند این بزرگوران قبل از شروع مدیرعاملی چه رزومه ای داشته‌اند.

وی در مورد اینکه آیا حاضر است در صورت انتخاب برای مدیرعاملی سپاهان از اداره ورزش و جوانان استان کناره گیری کند، گفت: من برای سپاهان همه پتانسیلم را می‌گذارم. از 16 سالگی درسپاهان بازی کردم. در این تیم مربی‌گری کردم و به تیم ملی رسیدم. اما اگر این اتفاق بیفتد، یک پروسه قانونی دارد و باید ببینیم چکار می‌شود کرد. مسلما نمی‌توان در دو طرف کار کرد. شاید بتوانم ماموریت یا حتی مرخصی بدون حقوق بگیرم یا در غیر این صورت از این اداره جدا می‌شوم. به هرحال برای سپاهان و هرکسی دراین باشگاه خدمت می‌کند آرزوی موفقیت دارم.

نقطه اشتراک هیات مدیره و مدیرعامل کارخانه

به گزارش فارس، با این حال به نظر می‌رسد کارخانه فولادمبارکه و هیات مدیره سپاهان روی یک گزینه مطرح به اشتراک رسیده‌اند.

سعیدآذری گزینه‌ای است که مورد توجه مدیران باشگاه و مدیرعامل کارخانه قرار دارد.

آغاز مذاکرات با سعیدآذری

هفته گذشته، حمیدرضا عظیمیان در تماس تلفنی با سعیدآذری موضوع مدیرعاملی سپاهان را با او مطرح می‌کند و مدیرعامل فعلی باشگاه فولاد خوزستان نیز در این تماس اعلام می‌کند که شرایطی دارد. به این ترتیب کاربه جلسه حضوری کشیده می‌شود و سعیدآذری به همراه هیات مدیره باشگاه سپاهان در نشستی با عظیمیان در روز شنبه حاضر می‌شود.

سعید آذری در این جلسه عنوان می‌کند که یکی از شروط مهمش موافقت باشگاه فولادخوزستان است و به همین خاطر عظیمیان به واسطه آشنایی که با علی محمدی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان دارد در تلاش برای کسب رضایت این مجموعه است.

با توجه به مثبت بودن جلسه مدیران سپاهان و آذری با مدیرعامل کارخانه فولادمبارکه، هیات مدیره و سعید آذری نیز جلسه دیگری را برگزار می‌کنند تا به شور و مشورت در خصوص پست مدیرعاملی باشگاه سپاهان بپردازند. مذاکرات سه مرحله‌ای با سعید آذری نشان می‌دهد که شانس او بیش از سایرین است و مدیرعامل فعلی باشگاه فولادخوزستان به صندلی ریاست سپاهان بسیار نزدیک شده است.

نیکفر گزینه نهایی

با تمام این تفاسیر ممکن است مدیرعاملی سعیدآذری در سپاهان شکل نگیرد. در این صورت منوچهر نیکفر (سرپرست فعلی باشگاه سپاهان) که سابقه چندین ساله در این باشگاه دارد و به تمام امورات آن آشناست می‌تواند آخرین گزینه مورد نظر هیات مدیره باشد و ممکن است در نهایت حکم مدیرعاملی او به صورت قطعی صادر شود.

مدیرعامل کارخانه فولاد مبارکه و همچنین مدیران سپاهان باید توجه داشته باشند که زمان زیادی تا شروع مجدد لیگ قهرمانان باقی نمانده و آن‌ها باید هرچه سریع‌تر تکلیف مدیریت باشگاه را مشخص کنند تا هرچه سریع‌تر تکلیف سرمربی تیم مشخص شود. با توجه به حساسیت کنونی، هواداران سپاهان انتظار دارند که تصمیم گیرندگان از گزینه‌ای با تجربه در فوتبال ایران استفاده کنند که باید دید این توقع در نهایت سکان مدیریت باشگاه سپاهان را به دست چه کسی خواهد سپرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول