اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

نکیسا: دقایق پایان این دربی جنگ بین حسینی و رادوشوویچ است

دروازه بان اسبق پرسپولیس گفت: این دربی یک بازی مجزا است زیرا دو کادر فنی جوان و شایسته با تفکراتی نو روبه‌روی هم قرار می‌گیرند.

نکیسا: دقایق پایان این دربی جنگ بین حسینی و رادوشوویچ است

نیما نکیسا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره ارزیابی‌اش از دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال در مرحله نیمه نهایی جام حذفی اظهار داشت: از نظر من این دربی یک بازی مجزا است. به سبب اینکه دو کادر فنی جوان و شایسته با تفکراتی نو در این دیدار روبه‌روی هم قرار می‌گیرند. 

وی افزود: در این بازی هر مربی قدرت ریسک پذیری بالاتری داشته باشد موفق خواهد بود زیرا تقریبا هر دو تیم دنبال بازی محتاطانه هستند و هر مربی ای بتواند در خط هافبک و مهاجمان خود ریسک پذیری بیشتری ایجاد کند موفق تر خواهد بود.

دروازه‌بان اسبق پرسپولیس درباره اینکه به نظر می رسد پرسپولیس به دلیل قهرمانی در لیگ برتر از لحاظ روحی وضعیت بهتری دارد توضیح داد: دربی همیشه شرایط متفاوتی نسبت به سایر رقابت‌ها دارد. استقلال هم نایب قهرمان لیگ شده و سهمیه را کسب کرده است به همین دو تیم تفاوت چندانی از لحاظ روحی ندارند. 

نکیسا خاطرنشان کرد: استقلال هم مانند پرسپولیس به ثبات تیمی و مدیریتی رسیده و نفرات بسیار خطرناکی در خط جلو دارد. در سوی مقابل پرسپولیس هم خط هافبک و حمله و دونده قوی دارد.

وی ادامه داد: از نظر من وحید امیری، مهدی ترابی، علی علیپور و احمد نوراللهی در پرسپولیس و شیخ دیاباته، علی کریمی و مهدی قائدی در استقلال می‌توانند سرنوشت این بازی را تعیین کنند. هر چه هم بازی به سمت پایان نزدیک شود شاهد جنگ بین سید حسین حسینی و بوژیدار رادوویچ هستیم.

وی درباره اینکه با توجه به برخی اشتباهات رادوویچ در هفته های اخیر آیا وی می‌تواند خیال کادر پرسپولیس را برای دیدار دربی راحت کند گفت:‌ رادو بازی به بازی جا می‌افتد و هر روز بهتر می‌شود. وی چندین سال نیمکت نشین بیرانوند بود و شاید هنوز خود را به عنوان دروازه بان شماره یک پرسپولیس باور نکرده باشد، اما هر چه بگذرد عملکرد بهتری در ترکیب این تیم خواهد داشت.

نکیسا درباره اینکه با توجه به حواشی انتخاب داور بازی آیا تضمینی برای اشتباه نکردن پیام حیدری در این دیدار وجود دارد گفت: ابتدا قرار بود رضا کرمانشاهی داور دربی باشد و کوپال ناظمی دیدار تراکتور و نفت مسجد سلیمان را قضاوت کند اما درنهایت پیام حیدری دربی را سوت می‌زند و بیژن حیدری هم دیگر دیدار نیمه نهایی جام حذفی را قضاوت خواهد کرد. 

وی افزود: اکنون هم با توجه به اینکه بازی بدون تماشاگر برگزار می‌شود فشار خاصی روی پیام حیدری برای قضاوت دربی وجود ندارد و وی و کمکهایش با آرامش بیشتری قضاوت خواهند کرد. البته به تنش نرفتن دربی و ثبات در این بازی بستگی به مدیریت داور هم دارد. باید دید در بیست دقیقه اول بازی چه اتفاقی می‌افتد و از الان نمی‌توان نظر خاصی درباره داوری داد. 

پیشکسوت تیم پرسپولیس درباره بدون تماشاگر برگزار شدن این بازی گفت: دیدار استقلال و پرسپولیس یک بازی سنتی است و سالهاست به این دیدار به عنوان جدال تعصبی نگاه می‌شود. اگر هواداران حضور داشتند هیجان دربی بالاتر می‌رفت اما فکر نمی‌کنم غیبت آنها تأثیری روی کیفیت بازی بگذارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول