اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

شماره‌گذاری 5 هزار تاکسی یورو 4 تا پایان مهر

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران با بیان اینکه هیأت وزیران با شماره‌گذاری 5 هزار تاکسی یورو 4 موافقت کرده است، گفت: این تاکسی‌های جدید تا پایان مهر شماره‌گذاری می‌شوند.

شماره‌گذاری 5 هزار تاکسی یورو 4 تا پایان مهر

علیرضا قنادان مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس،‌ درباره توقف شماره‌گذاری تاکسی‌های یورو 4 و مخالفت سازمان محیط زیست در این زمینه اظهارداشت: خوشبختانه هیأت وزیران با شماره‌گذاری 5 هزار تاکسی نو یورو 4 موافقت کرد و مجوزهای لازم در این زمینه صادر شد که تا انتهای مهر این تاکسی‌های جدید شماره‌گذاری می‌شوند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران افزود: نگرانی ما در مورد شماره‌گذاری تاکسی‌های جدید این است که بعد از مهر به دلیل مشکلات اقتصادی و تحریم‌ها توان تولید خودروسازان برای تهیه خودروهای یورو 5 مشکل شود و ما نیز بر همین اساس برای نوسازی تاکسی‌های فرسوده با دغدغه همراه خواهیم شد.

قنادان گفت: البته در حال حاضر مکاتباتی با خودروسازان و وزارت صمت انجام داده‌ایم تا برنامه‌های خود را در مورد شماره‌گذاری تاکسی‌های جدید به ما اعلام کنند.

وی بیان داشت: در حال حاضر بیش از ۱۱ هزار و ۵۰۰ نفر برای نوسازی تاکسی‌ در پایتخت ثبت‌نام کرده که این آمار تا پایان سال بیشتر هم می‌شود بنابر این باید اقدامات گسترده‌تری در این راستا صورت گیرد.

انتهای پیام/
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول