اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

قیافه بناب تاکنون به این پژمردگی نبوده است

امام جمعه بناب گفت: قیافه‌ای که امروز بناب به خود گرفته تاکنون به این قیافه و پژمردگی نبوده و به این قیافه نیفتاده است و باید کارهای بزرگی در بخش‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی صورت می‌گرفت.

قیافه بناب تاکنون به این پژمردگی نبوده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، حجت‌الاسلام مصطفی باقری‌بنابی امروز در جلسه شورای اداری شهرستان بناب با بیان اینکه نباید نمک خورد و نمکدان شکست؛ اظهار کرد: متأسفانه یک عده قلم‌های مریضی هستند که همیشه آیه یأس می‌خوانند و فقط منفی‌بافی می‌کنند.

وی افزود: در تمام دولت‌ها همچنین این دولت کارهای بزرگی انجام داده‌اند و در کنار آن کارهای بزرگ دیگری نیز بر زمین مانده است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب، یادآور شد: در شهرستان بناب قدم‌های بزرگی در خصوص عمران و آبادانی برداشته شده و در کنار آن قدم‌های بزرگ دیگری نیز راکد مانده است و فرصت‌های زیادی از دست رفته است.

حجت‌الاسلام باقری‌بنابی، بیان کرد: قیافه‌ای که امروز بناب به خود گرفته تاکنون به این قیافه و پژمردگی نبوده و به این قیافه نیفتاده است و باید کارهای بزرگی در بخش‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی صورت می‌گرفت.

وی با تأکید بر اینکه مردم ایران نظیری در دنیا ندارند؛ افزود: مردمی که همواره با نظام، انقلاب و دولت همراه هستند، باید قدر این مردم را دانست و در جهت حل مشکل آن قدم برداشت.

نماینده ولی فقیه در شهرستان بناب در ادامه سخنان خود ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش‌های مسوولان شهرستان به‌ویژه نیروهای امنیتی شهرستان، خاطرنشان کرد: انصافاً قدم‌های بزرگی توسط این عزیزان برداشته شده است، اعم از سربازان گمنام امام زمان (عج) در شهرستان و اصحاب اطلاعات، مسوولان دستگاه قضایی و نیروهای انتظامی که خالصانه و مجدانه برای ایجاد امنیت و آسایش مردم تلاش می‌کنند.

حجت‌الاسلام باقری‌بنابی، متذکر شد: قهراً گلایه‌هایی هم داریم، در شهر و برخی جاها نواقصی وجود دارد از جمله مشکلات ساکنان شهرک ولی عصر(عج) شهرستان که امیدواریم مسوولان قدم‌های لازم را برای حل ریشه‌ای مشکلات این شهرک بردارند،  چرا که خدمت به مردم از افضل عبادت‌هاست.

وی از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی جامعه پزشکی، پرستاران و کادر درمانی شهرستان که طی این چند ماه برای سلامتی مردم فداکاری کرده‌اند، تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/60004/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول