اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

بازدید مدیرعامل کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان از مجموعه‌های هیومن پارک و رویا پارک

مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به همراه معاونان و مدیران کانون از پارک‌های موضوعی هیومن پارک ( سفری جذاب به درون بدن انسان)، دکترلند ( پارک شبیه سازی شده بیمارستان کودکان) و رویا پارک ( اولین پارک موضوعی خطای دید ایران) متعلق به هلدینگ ایران فان بازدید کردند.

بازدید مدیرعامل  کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان از مجموعه‌های هیومن پارک و رویا پارک

به گزارش خبرگزاری فارس، دکتر فاضل نظری مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به همراه معاونان و مدیران کانون از پارک‌های موضوعی هیومن پارک ( سفری جذاب به درون بدن انسان)، دکترلند ( پارک شبیه سازی شده بیمارستان کودکان) و رویا پارک ( اولین پارک موضوعی خطای دید ایران) متعلق به هلدینگ ایران فان بازدید کردند.

 

در جریان این بازدید، مدیرعامل کانون ضمن تحسین و تقدیر از فعالیت‌های هلدینگ ایران فان در زمینه سرمایه گذاری و احداث پارک‌های موضوعی و بکارگیری ایده‌های بسیار جذاب و خلاقانه همگام و همطراز با کشورهای پیشرفته دنیا، احداث پارک‌‌های موضوعی که تلفیق تفریح و سرگرمی با آموزش و ارتقاء سطح آگاهی‌های عمومی مردم (به ویژه کودکان و نوجوانان عزیز) می‌باشد را یکی از روشهای موثر آموزش کاربردی و محسوس و تربیت نسل جوان کشور دانستند.

 

بر این اساس ایشان ضمن ابراز تمایل به همکاری بین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و هلدینگ ایران‌فان، پیشنهاداتی در زمینه موضوعات مورد نظر برای همکاری مشترک مطرح کردند.

گلستانی فرد مدیرعامل هلدینگ ایران فان ضمن تشکر از حضور و بازدید مدیر عامل و مدیران کانون از تعدادی از پارک های موضوعی شرکت، با تاکید بر مسئولیت اجتماعی و اعتقاد راسخ اعضای هیئت مدیره هلدینگ ایران فان بر ضرورت سرمایه گزاری و تلاش بخش خصوصی در حوزه مسائل اجتماعی و فرهنگی، تقویت نشاط و شادابی در جامعه و ارتقاء سطح اطلاعات عمومی آحاد مختلف مردم ( خصوصاً نسل جوان) و با اشاره به قدمت و سوابق درخشان فعالیت های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در تربیت جوانان متدین، انقلابی و توانمند، آمادگی کامل هلدینگ برای مشارکت و همکاری با کانون در زمینه احداث پارک های موضوعی را اعلام کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول