اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

رئیس کمیته مسابقات فدراسیون جودو: 2500 مسابقه انفرادی را در سال 98 برگزار کردیم

رئیس کمیته مسابقات فرداسیون جودو گفت: کمیته مسابقات، 6 مسابقه رسمی (مجموع 2500 مسابقه انفرادی) در سال 98 برگزار کرد.

رئیس کمیته مسابقات فدراسیون جودو: 2500 مسابقه انفرادی را در سال 98 برگزار کردیم

به گزارش خبرگزاری فارس،سعید رجبی با اشاره به اینکه کمیته مسابقات در سال 98 میزبان برگزاری 6 مسابقه رسمی بود که یکی از آنها به صورت بین المللی برگزار کرد، اظهار داشت: یکی از اتفاقات جالب توجه در این رویدادها، پرداخت جوایز نقدی به نفرات برتر شرکت کننده بود ، این کار با صلاحدید رئیس فدراسیون و به منظور ایجاد انگیزه بین جودوکاران صورت گرفت و ما بلافاصله بعد از پایان هر مسابقه این جوایز را به صورت کارت های هدیه به سکونشینان اهدا می‌کردیم.

وی در مورد تعداد شرکت کنندگان در هر دوره از رقابت ها تصریح کرد: در مسابقات رده نوجوانان، ما 312 شرکت کننده در بخش پسران و 227 شرکت کننده در گروه دختران داشتیم، در رقابت های رده سنی جوانان 203 جودوکار در بخش مردان و 132 جودوکار در بخش بانوان به روی تاتامی رفتند.

در رقابت های قهرمانی کشور بزرگسالان، 173 ورزشکار مرد و 108 ورزشکار زن با یکدیگر به رقابت پرداختند، 321 پسر و 172 دختر نونهال در المپیاد استعدادیابی شرکت کردند، همچنین در مسابقات جایزه بزرگ که فقط در بخش مردان برگزار گردید 327 جودوکار حضور یافتند. در رقابت های بین المللی سراب میزبان 20 تیم ( 14 تیم داخلی و 6 تیم خارجی) بودیم.

مسئول کمیته مسابقات اعلام کرد: در مجموع تمامی رده های سنی، به طور کلی 2500 مسابقه انفرادی در طول سال برگزار شد که جا دارد از استان هایی که با قبول میزبانی و به وجود آوردن شرایط مناسب برای برپایی رقابت ها با کمیته مسابقات نهایت همکاری را داشتند تشکر کنم، همچنین باید از تک تک اعضای کمیته برگزاری مسابقات، هم در بخش مردان هم در بخش بانوان که بار اصلی زحمات را در هر مسابقه بر دوش داشتند و تمام تلاش خود را از ساعات ابتدایی صبح تا ساعت های پایانی شب برای برگزاری مطلوب رقابت ها به کار بستند به صورت ویژه قدردانی کنم.

رجبی در خصوص سیدبندی رقابت های جودو گفت: تمام سیدبندی ها در طول مسابقات و در رده های مختلف سنی بر مبنای اعلام سازمان تیم های ملی بود که حقی از جودوکار ضایع نگردد. ، برای اولین بار قصد داریم رنکینگ داخلی جودوکاران را در رده سنی بزرگسالان و طبق رقابت هایی که برگزار شد، به زودی اعلام کنیم.

رئیس کمیته مسابقات در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون جودو خاطرنشان ساخت: آیین نامه مسابقات جودو تدوین شده و آماده است تا به تصویب اعضای هیئت رئیسه برسد. همچنین برنامه ریزی های لازم را انجام داده ایم تا به محض اینکه ستاد مبارزه با کرونا دستور برگزاری رقابت ها را برای ما صادر کند ، مسابقات را در رده های سنی مختلف در سال 99 کلید بزنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول