اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بین الملل

رئیس کمیته بین‌المللی پارالمپیک: واکسن بهترین راه‌حل برای بازی‌های توکیوست

رئیس کمیته بین‌المللی پارالمپیک گفت: قطعا واکسن بهترین راه‌حل برای بازی‌های سال آینده است اما ما نیاز داریم ویروس کرونا را کنترل کنیم.

رئیس کمیته بین‌المللی پارالمپیک: واکسن بهترین راه‌حل برای بازی‌های توکیوست

به گزارش خبرگزاری فارس، اندرو پارسونز رئیس کمیته بین‌المللی پارالمپیک براین باور است بازی‌های سال آینده توکیو به این بستگی ندارد که واکسن کووید 19 در دسترس خواهد بود یا خیر.

وی در گفت‌وگو باinsidethegames، در فاصله یک سال مانده تا بازی‌ها اظهار داشت: من در مورد احتمال برگزاری بازی‌های سال آینده خوشبین هستم. فکر می‌کنم برخی از رویدادهای ورزشی که در این لحظه در جهان برگزار می‌شود مانند لیگ قهرمانان یوفا، NBA و سایر لیگ‌های فوتبال ما را دلگرم می کند چرا که ما نیز از آنچه آنها انجام می‌دهند، یاد می گیریم.

رئیس کمیته بین‌المللی پارالمپیک یادآور شد: البته ما تفاوت اندازه رویدادها را می‌دانیم. مثلا 4 هزار و 350 ورزشکار پارالمپیک از 8 تیم فوتبالی که در مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان بازی می‌کنند متفاوت هستند اما یک تصور کلی وجود دارد که فکر می‌کنم ما می‌توانیم از آنها یاد بگیریم.

پارسونز ادامه داد: هیچ کس واقعاً جواب سوال شما را نمی‌داند. این مقاطع زمانی غیرقابل پیش‌بینی هستند اما وقتی مردم می‌گویند ما به واکسن نیاز داریم، فکر می‌کنم چیزی که ما باید بگوییم این است که ویروس را کنترل کنیم.

وی با اشاره به اینکه واکسن بهترین راه حل است، گفت: هنگامی که اقدامات متقابل انجام دهیم، می‌توانیم محیطی ایمن را برای ورزشکاران و همه افراد درگیر در بازی‌ها فراهم کنیم. بنابراین فکر می‌کنم وقتی مردم در مورد واکسن صحبت می کنند، بله آن قوی ترین راه حل است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول