اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

ملی‌پوش تپانچه: در 25 متر تمرین خوبی نداریم/از فرصت تعویق المپیک برای بهتر شدنم استفاده می‌کنم

بانوی ملی‌پوش تپانچه ایران گفت: تمرین 25 متر هفته‌ای یک بار با فشنگ محدود برگزار می‌شود که این موضوع نمی‌تواند آمادگی ما را بالا ببرد.

ملی‌پوش تپانچه: در 25 متر تمرین خوبی نداریم/از فرصت تعویق المپیک برای بهتر شدنم استفاده می‌کنم

هانیه رستمیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره شروع تمرینات تیراندازی، اظهار داشت: از زمان شروع تمرینات، هفته‌ای 2 جلسه در سالن آزادی در مسافت 10 و 25 متر با فشنگ خیلی کم تمرین می‌کنیم، در این حد که آمادگی‌مان را حفظ کنیم، البته در خانه هم تمرینات بدنسازی را داریم.

وی درباره اینکه رقیبانش در برخی از کشورها تمرینات را آغاز کرده‌اند، عنوان کرد: می‌دانم خیلی از آنها تمرینات‌شان را شروع کرده‌اند. برخی از کشورها هم مانند هند در قرنطینه هستند اما با توجه به اینکه یکسال تا المپیک مانده تمرینات ورزشکاران ملی‌پوش این کشورها هم شروع شده است. در این مدت باید همه تلاش خود را بکنیم تا نتیجه لازم را کسب کنیم.

بانوی ملی‌پوش تپانچه ایران یادآور شد: تا پایان سال 2020 مسابقه‌ بین‌المللی نیست و شروع مسابقات از سال آینده خواهد بود اما باز هم تاریخی گفته نشده است. فدراسیون و مربیان تصمیم گرفتند اگر رقابت بین‌المللی برگزار شود خوب است که در آن شرکت کنیم اما هنوز هیچ چیزی قطعی نشده است.

رستمیان همچنین درباره مشکلات فشنگ که همیشه مطرح بوده، تصریح کرد: تمرین 25 متر هفته‌ای یک بار با فشنگ محدود با 25 تا 50 فشنگ برگزار می‌شود که این خیلی کم است. این تعداد فشنگ نمی‌تواند قطعا نمی‌تواند آمادگی ما را بالا ببرد. ما نیاز به اردوی برون‌مرزی داریم تا با فشنگ بیشتری تمرین کنیم. در حال حاضر تمرین خوبی در 25 متر نداریم.

این بانوی المپیکی کشورمان درباره رعایت پروتکل‌های بهداشتی در زمان تمرینات، گفت: من و آقای فروغی در تمرینات هستیم که با رعایت پروتکل‌ها تمرینات را برگزار می‌کنیم. فروغی در بیمارستان شاغل است و به تازگی کرونا گرفته به همین دلیل فاصله اجتماعی رعایت می‌شود. از طرفی ورزشکاران تیراندازی با هم ارتباطی ندارند و می‌توان به راحتی تمرین کرد.

وی در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه او نخستین حضورش را در المپیک تجربه می‌کند و حالا این بازی‌ها به تعویق افتاده، عنوان کرد: این شرایط برای همه یکسان بوده و سلامتی برای همه اولویت است. من هم از تعویق المپیک ناراحت شدم اما از این فرصت برای بهتر شدنم استفاده می‌کنم. این زمان باقی مانده هم فرصت زیادی نیست و باید تمرینات منظم را از همین حالا داشته باشیم تا در المپیک نتایج خوبی بگیریم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول