اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

برخی رویدادهای( ۲ شهریور ماه) در استان ایلام را در این بسته خبری می‌توانید، بخوانید.

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، قاسم سلیمانی‌دشتکی استاندارد ایلام در نشست هماهنگی برنامه‌های هفته دولت ضمن تسلیت فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری شهادت سرور و سالار شهیدان گفت: روز دوشنبه با حضور معاون رئیس جمهوری از ۲۳۳ طرح و پروژه قابل افتتاح و کلنگ زنی رونمایی می‌شود.

وی افزود: برای این میزان طرح و پروژه ۳۷۱ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده و ۷۶۵ نفر اشتغالزایی نیز در پی خواهد داشت.

برگزاری عزاداری ایام محرم توسط ۵۰۰ هیات مذهبی در استان ایلام

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد فتاحی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام از برگزاری عزاداری ایام محرم توسط ۵۰۰ هیات مذهبی در استان ایلام خبر داد و گفت: در حال حاضر از ۹۰۰ هیات مذهبی فعال در استان ایلام، بیش از ۵۰۰ هیات مذهبی در سطح استان اقدام به برگزاری مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان کرده‌اند.

وی افزود: در ایام محرم ۳۵۰ مبلغ دینی و یک هزار مداح در سطح استان فعالیت به فعالیت دینی، تبلیغی و عزاداری می‌پردازند.

بیانات رهبری فصل‌الخطاب آیین‌های محرم است

حجت الاسلام و المسلمین احمد امرایی امام جمعه چرداول در جلسه مشترک شورای فرهنگ عمومی و ستاد امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان، گفت: فصل‌الخطاب اجرای برنامه‌های محرم، بیانات مقام معظم رهبری در خصوص رعایت دستورالعمل‌های ستاد مرکزی کرونا است.

وی افزود: با رعایت کامل و تمام موارد و پروتکل‌های بهداشتی برنامه‌های محرم، باشکوه و عظمت همیشگی برگزار می‌شود و در این راستا تمام هیات‌های مذهبی باید به بخشنامه‌های ستاد مرکزی کرونا  تمکین و عمل کنند تا سلامتی مردم در کنار شور حسینی تضمین شود.

تصادف پژو با کامیون در ایلام ۲ قربانی گرفت

سرهنگ رضا همتی‌زاده رئیس پلیس راه ایلام، گفت:  بین یک دستگاه سواری پژو با کامیون اسکانیا در جاده ایلام به بخش کارزان شهرستان سیروان تصادف رخ داد.

وی افزود: یک دستگاه سواری پژو در جاده ایلام به بخش کارزان شهرستان سیروان با کامیون اسکانیا برخورد می‌کند که منجر به کشته شدن ۲ نفر و زخمی شدن ۲ نفر دیگر شده است.

ثبت ۷۳ مورد جدید مبتلا به کرونا ویروس و 2 مورد فوتی در استان ایلام
 
محمد کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام از افزایش شمار مبتلایان به کرونا در استان به تعداد ۷۷۷۶ نفر خبر داد و اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۷۳ مورد مثبت جدید بیماری کرونا در استان شناسایی شده است.

وی افزود: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۲ مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان داشتیم و مجموع فوت شدگان ناشی از کرونا تا این لحظه ۲۰۶ نفر است.

انتهای پیام/ 970821

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول