اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

موسوی: مسئولان فقط هوای مدال آوران را دارند / به غیر از بوکس منبع درآمدی ندارم

بوکسور المپیکی کشورمان گفت: در این روزهای سخت به حمایت مالی مسئولان نیاز دارم چون مشکلات مالی فکرم را مشغول کرده است.

موسوی: مسئولان فقط هوای مدال آوران را دارند / به غیر از  بوکس منبع درآمدی ندارم

سید شاهین موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص پیگیری تمریناتش اظهار داشت: با برنامه جدید مربیان، تمرینات را انجام می‌دهم. صبح تمرین وزنه یا هوازی دارم و بعدازظهرها نیز تمرینات فنی را ادامه می‌دهم به امید اینکه اردوهای متمرکز تیم ملی بوکس شروع شود. امیدوارم هر چه زودتر مسئولان در مورد بازگشایی اردوها تصمیم بگیرند. چون خیلی از کشورها و رقبای خود عقب ماندیم و همه حریفان‌مان تمرینات‌شان را با رعایت پروتکل های بهداشتی آغاز کرده‌اند.

وی ادامه داد: بعد از کسب سهمیه هنوز اردویی نداشتیم. عدم برگزاری اردو در این 5 ماه ما را از شرایط ایده‌آل و مناسب بدنی دور کرده است و با افت مواجه شده‌ام. از این وضعیت خسته شدم و همچنین وزن بدنم بالا رفته است.

موسوی در خصوص مشکلات مالی هم گفت: به غیر از بوکس منبع درآمدی ندارم و زندگی‌ام‌ در ورزش است. 7 ماه است حقوق نگرفتیم و از بهمن سال قبل تا این ماه حقوقی دریافت نکرده‌ام.

وی عنوان کرد: مسئولین نزدیک بازیهای مهمی همچون المپیک حال و احوال ما را می‌پرسند و سراغ ورزشکاران را می‌گیرند. الان به حمایت مالی مسئولان نیاز دارم که مشکلات مالی فکرم را مشغول کرده است. اگر ورزشکاران  مدال هم نگیرند که دیگر با او کاری ندارند. 

موسوی در جواب این پاسخ که در مورد غرامت به ویلموتس نظری دارد، خاطرنشان کرد: تا الان اسم این آدم را نشنیده بودم و اسمش را نمی توانم بگویم. اگر قرار باشد غرامتی هم بدهند از خود فوتبالیست‌ها بگیرند و چرا از پول بیت‌المال هزینه می‌کنند؟

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول